Blog Anda Pasti Tersenarai Ke dalam Blog List Tok Gajah

iklan

iklan

iklan

iklan

Sabtu, Januari 26, 2013

Ini bukti PAS semakin di tolah melayu/Islam ...............


SABTU, 26 JANUARI 2013

PAS sedia letak calon bukan Islam dalam PRU13
Bernama

PAS sedia meletakkan calon dari kalangan bukan Islam mewakili parti itu bertanding pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 akan datang, kata Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Beliau berkata calon bukan Islam akan dipilih dalam kalangan ahli Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) yang juga merupakan sayap parti itu.

DHPP didakwa mempunyai keahlian seramai 35,000 orang di kalangan bukan Melayu dan bukan Islam.

Tuan Ibrahim berkata Majlis Syura telah membenarkan bukan Islam bertanding atas tiket parti itu.


Tok dah kate dah, PAS ni memang dah nak tumpo! Ade ke nak letak calun kapior suruh orang Islam pangkah PAS? Memang tak logik langsung. Ape, dah tak de sangat ke calun nye yang beragama Islam?

Oooo, agak nye deme ni nak letak kan calun kapior nye tu di kawasan majoriti kaum cine ye? Ape deme tu ingat DAP tu bodoh? Kalau PAS nak letak kan calun kapior nye di kawasan majoriti cine, PAS kene langkah mayat DAP terlebih dahulu.

Kawasan majoriti kaum kapior semunye dah di monopoli oleh DAP atau PKR. PAS jangan haraf nak cube memasuki kawasan2 yang dah di monopoli oleh DAP dan PKR tu. Di kawasan majoriti kaum melayu/Islam pun PAS belum tentu menang.

Ketue Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man ni dah bincang ke atau belum dengan Karpal Singh tentang niat murni nye tu? Kalau dah bincang, Tuan Ibrahim kene le langkah mayat si Karpal tu dulu.


Jumaat, Januari 25, 2013

Islam Harus Tolak Pakatan Rakyat .........

Tok dah banyak kali ingatkan anak2 cucu cicit semue tentang keburukan dan niat jahat PAS bersengkokol dengan DAP dan PKR. Belum pun dapat berkuase, Pakatan Rakyat terutame nye DAP dah mule tingjukan belang nye. Ketua Menteri  DAP P Pinang, Lim Guan Eng dengan lantang nye bersuare mahukan kalimah Allah di gune kan dalam bible bahasa melayu. Itu baru berkuase di P Pinang, kalau lah mereke ni dapat berkuase pade pemerintahan pusat, dah tentu mereke akan buat ikut kehendak sesuke hati mereke sahaja.

Pemimpin2 PAS tahu bahawa hampir semua pemimpin2 DAP dan PKR yang bukan melayu tu beragama kristian. Sekarang PAS mengambil kesempatan membodek pemimpin2 dan penganut2   kristian menyokong PAS. PAS sanggup menggadaikan kalimah Allah kepade kristian hanye se mate2 untuk mendapat sokongan dari kaum kafir. Kini para ulama PAS memberikan ber bagai2 hujah yang kunun nye kalimah Allah itu untuk semua agama dan bukan nye had Islam yang mutlak.

Isnin, Januari 21, 2013

PAS parti Islam???




PAS semakin runtuh kerana bersengkokol dengan DAP. Siapa tidak kenal DAP? Parti cina kafir yang sememang nya anti melayu/Islam. Oleh kerana terlalu terdesak maka PAS merelakan diri nya di liwat oleh DAP. Hasil nya hari ini PAS telah di idapi aids yang sukar di ubati. PAS cuma tunggu saat ajal nya akan tiba.

Perjuangan PAS hari ini se mata2 untuk meruntuhkan kerajaan melayu/Islam yang di terajui oleh UMNO. Kesedaran melayu/Islam telah membantut kan cita2 dan niat jahat PAS itu. Hari ini PAS bukan lagi menjadi parti cabaran bagi UMNO. PAS sudah menjadi singa tua yang hilang taring, yang tinggal cuma ngauman nya sahaja.

Kesedaran kaum melayu/Islam terhadap niat jahat PAS tidak boleh di bendung lagi, isu kalimah Allah yang di bangkitkan oleh Lim Guan Eng telah membukti kan perangai yang sebenar pemimpin2 PAS. Segala dakyah dan fitnah yang mereka lempar tidak mampun lagi mempengaruhi melayu. Walaupun PAS mendapat sedikit sokongan dari kaum cina dan india tetapi ianya tidak cukup kuat untuk berhadapan dengan tentangan dari kaum melayu.

Kini sikap dolak daleh pemimpin2 PAS berkenaan isu kalimah Allah telah mendatangkan bale bencane kepade parti itu. Kaum kristian sudah hilang kepercayaan nye terhadap PAS. Kaum melayu/Islam bertambah marah dengan sikap PAS yang pade mule nye bersetuju kaum kafir mengune pakai kalimah Allah dalam bible versi bahasa melayu.

Kalau PAS mengata UMNO parti kafir, hari ini PAS juga sudah jadi parti kafir. Parti kafir PAS ini lebih buruk dari UMNO yang di katakan buruk oleh PAS.

DAP pembawa tuah atau sial kepada PAS ............


Kan Tok dah kate, DAP ni memang kurang ajo! Baru berkuase dalam sebuah negeri dah berani menyalak gunung. Ucapan Lim Guan Eng mahukan kalimah Allah di gune pakai dalam bible semase menyambut hari perayaan krismas yang lalu tersangat menyayat hati kaum Islam di seluruh Malaysia.

Tok yakin semue ahli2 dan penyokong2 PAS terkedu dan terkilan apebile ketua menteri P Pinang tu membangkitkan isu yang dah tentu menguris hati kaum Islam. Tok yakin beliau sedar dan tahu akan akibat nye apebile bersuare demikian. Ucapan nye itu adelah satu cabarab kepade umat Islam bukan sahaje di Malaysia bahkan di seluruh dunia.

Tok rase sangat sedih apebile ade dikalangan pemimpin2 PAS yang bersetuju dan menyokong kehendak DAP tu. Alasan yang diberikan oleh pemimpin2 PAS yang menyokong tu sangat lemah dan terlalu umum. Hanye ahli2 dan penyokong2 PAS yang kurang bijak sahaje yang boleh terime nye.

Walaupun Tok tak mengaji tinggi dalam Islam, tapi Tok masih 100% tidak akan menyokong cadangan PAS tu. Ini bukan nye kerane Tok penyokong totok UMNO, tapi atas dasar kesedaran.

Sekarang nampaknye pemimpin2 PAS yang menyokong tu dah kone baring pule, mereke dah menyetakan seolah2 tidak bersetuju pule. Banyak kemungkinan kenape pemimpin2 PAS yang menyokong tu buat kone baring. Pertame atas desakan majlis syura ulama PAS, kedua hampir semua ahli2 dan penyokong PAS telah menentang nye.

Bagi Tok, walaupun pemimpin2 PAS tu dah buat kone baring, tapi masih lagi ade banyak keraguan tentang keikhlasan pemimpin2 PAS itu. Perbuatan kone baring tu se mate2 untuk menghadapi PRU13 yang hampir tibe. Mereke takut kehilangan sokongan dari kaum Islam. Tok yakin perbuatan kone baring oleh pemimpin2 PAS tu hanye satu sandiware dan lakunan untuk mengelapkan mate dan menulikan telinge ahli2 dan penyokong2 nye sahaje.

Kalau lah umat Islam di Malaysia masih sayangkan agama Islam nye, jangan terpedaye dengan sikap berdolak-daleh pemimpin2 PAS itu. Marilah kite same2 menghapuskan PAS yang telah bersengkokol dengan DAP yang anti Islam tu. PAS memang membawe sial kepade agama, bangsa dan negare!

Ahad, Januari 20, 2013

Kini di Indonesia tidak mustahil ianye akan berlaku di Malaysia ...................

Perkara ini sedang berlaku di Indonesia. Sekarang kite sedang berhadapan dengan pejuang2 agama kristian yang ber sungguh2 mahu kan kalimah Allah di gune pakai ke dalam bible versi bahasa melayu. Selepas mereka berjaya, mereke akan mengujudkan bible dalam bahasa arab pule seperti yang sedang berlaku di Indonesia.

Tok rase jike Pakatan Rakyat berkuase, pasti misi mereke akan tercapai, kerane tiade siapa yang berani menghalang nye. PAS dan PKR terpaksa akur dengan kehendak2 DAP demi kepentingan kuasa politik nye.

VDO klip ni mempersembahkan tilawah bible dalam bahasa arab di Indonesia............
video ini hanyalah sebahagian kecil dari potongan video sebenar yg menunjukkan bagaimana pelajar2 S2 di sekolah tinggi teologi itu membuat kajian tentang agama Islam bagi tujuan menyesatkan umat Islam. Video ini sungguh panjang (2 VCD) dan membongkar semua aktiviti2 umat Kristiani terhadap umat Islam. Agama Kristen memang berasal dari Timur Tengah tetapi di sekitar Jerusalem yg berbahasa Hebrew dan Aramaic bukannya bahasa Arab, jestru mengapa belajar Arab? Tentu mahu menggangu iman umat Islam.

Musuh Islam nombor satu ...............


SUNDAY, JANUARY 20, 2013

Karpal Singh Harus Memahami PASOleh Mohd Sayuti Omar


Dalam demokrasi yang membenarkan kebebasan bersuara hatta kepada mereka yang gagap, sengau ataupun telor semuanya boleh bersuara. Itulah demokrasi yang difahami dan dituntut. Walaupun suara yang disuara itu jelas bertentangan dengan nilai diri ataupun wujud konflit tetapi kerana atas nama kebebasan ia boleh dilakukan.

Atas dasar itu jugalah Pengerusi DAP Karpal Singh terus bersuara bagi memenuhi erti dan makna demokrasi tadi. Beliau tidak langsung cuba memahami atau pun menghormati hak-hak orang lain. Justeru beliau mahu memujuk Presiden Pas Abdul Hadi Awang supaya mengkaji semula keputusan majlis syura ulama mengenai kalimah Allah.............

Sekarang Tok nak buat sikit ulasan tentang posting kat atas ni. Tok memang dari dulu2 lagi dah tak suke tengok muke malaun ni. Bukan aje Tok mungkin semua umat Islam mesti mengutuk orang tua ni, sebab nye die ni anti Islam. Dia sanggup mati kalau PAS mahu melaksanakan hukum Hudud dan menjadikan Malaysia sebagai negara Islam.

Sekarang orang tua ni dah terkehel sebab PAS dah kona baring tentang sokongan nye terhadap penggunaan kalimah Allah oleh orang kristian dan bible dalam bahasa melayu. Tentang PAS yang dah buat kona baring tu Tok selut dan tabik 10 kali, terutame nye kepade majlis Syura Ulama PAS. 

Sekarang Tok nak tengok lehat sama ada PAS akan kona baring sekali lagi apebile si Karpal ni suruh Presiden PAS Haji Hadi Awang supaye mengkaji semule keputusan majlis Syura Ulama PAS. Kalau lah pempmpin PAS sanggup mengubah keputusan nye sekali lagi Tok anggap PAS memang dah jadi kerbau cocok idung DAP.

Inilah masa nye bagi PAS untuk membuktikan bahawa parti itu tidak dipengaruhi oleh mana2 pehak same ade DAP atau pun PKR. 

Isu kalimah Allah - PAS keluar Pakatan Rakyat ???

Maka sudah jelas lah pendirian pemimpin PAS tidak menyokong penggunaan kalimah Allah bagi kaum kafir. Pendirian PAS ini berubah se mate2 kerana takutkan akan hilang sokongan dari akarumbi ahli2 dan penyokong2 PAS.

Pemimpin2 PAS sedar tentang akibat buruk yang menimpa parti itu jika menyokong kehendak DAP supaya kalimah Allah di benarkan digunakan dalam bible bahasa melayu. Sebelum ini Hj Hadi Awang nampak nya tidak menolak kalimah Allah di guna pakai oleh kaum kafir.

Dengan kenyataan Tn Guru Hj Nik Aziz di dalam klip VDO di bawah ni, ada kemungkinan besar PAS akan hilang sokongan dari kaum kafir iaitu DAP dan PKR. PAS sudah tiada jalan lain kecuali keluar tinggalkan Pakatan Rakyat. Se tidak2 nya penyokong PAS atas pagar pasti akan menyokong PAS.

PAS parti anjing kurap.............


Tok dah banyak kali cakap, PAS memang takde pendirian. Pemimpin2 PAS tahu dan sedar bahawa kerjasama dalam Pakatan Rakyat tu tidak ikhlas samesekali. Mereka berkerjasama cume untuk kemenangan dalam PRU sahaja. Tentang perjuangan mereke sangat ber beza2.

DAP hanya ada satu tujuan utama dalam perjuangan nya - memperkokoh dan memperkasakan kuasa politik kaum cina dan seterus nya menguasai ekonomi dan pentadbiran negara. Cita2 kaum ini sudah bermula dari semenjak pemerintahan British sebelum merdeka dulu.

Kaum melayu/islam harus sedar tentang hasrat dan niat jahat mereka. Sangat malang bagi kita kerana pemimpin2 PAS sanggup bersengkokol membantu kaum yang sudah terkenal dengan sikap dan sifat anti melayu/islam itu.

Pada PRU-12, PAS telah berjaya melaksanakan hajat kaum yang anti melayu/islam itu menguasai Pulau Pinang. Malang nya PAS telah di 'anjing kurap' kan oleh parti yang di bantu nya itu. Walaupun PAS berjaya memnangi satu kerusi DUN tetapi  parti yang anti melayu/islam itu tidak memberi kan sebarang post dalam EXCO kerajaan P Pinang.


Khamis, Januari 10, 2013

PAS semakin menghancurkan diri nye .................


Tok peratikan PAS ni semakin hari semakin melampo sesangat. Perbuatan nye menyokong kristian untuk menggunekan kalimah Allah ke dalam bible bahasa melayu amat menghine umat2 islam. Tok haraf supaye anak2 cucu Tok melihat, mendengar dan menghayati ape yang akan di sampaikan oleh Tn Guru Datuk Dr Haron Din dalam klip VDO di bawah ni.

PAS ni dah nampak sangat naik tocang nye semenjak ianye bersengkokol dengan DAP. PAS ni dah semakin lupe diri ape bile mendapat sokongan dari kaum kafir untuk menentang islam. Pemimpin2 PAS sanggup membodohkan diri ape bile presiden DAP menentang habis habisan tentang perlaksanaan hukum Hudud yang di perjuangkan oleh PAS.

Sekarang ape bile Lim Guan Eng@DAP mahukan kalimah Allah di gune pakai ke dalam bible bahasa melayu, PAS bermati matian pule menyokong nye. Tok rase umat islam akan faham maksud mengape kristian ber sungguh2 mahukan kalimah Allah di masuk kan ke dalam bible bahasa melayu setelah menonton klip VDO di bawah ni.

DAP berjaye menggegarkan kepimpinan PAS ................

"ISU KALIMAH ALLAH KIAN PANAS.. DEWAN ULAMA' PAS KECAM HADI AWANG.

WEDNESDAY, JANUARY 09, 2013 GELOMBANG RAKYAT 20 COMMENTS



Kenyataan terbaru Dewan Ulama' PAS Pusat yang tegas berpendirian membantah penggunaan Kalimah Allah terhadap Agama bukan Islam membuktikan Presiden Hadi Awang telah meruntuhkan integriti dan peranan sayap paling kanan parti tersebut.

Bantahan secara terbuka yang dikeluarkan Ketua Dewan Ulama PAS Pusat Ustaz Haron Taib merupakan satu peringatan keras buat Presiden PAS agar tidak membelakangi peranan besar Majlis Syura Ulama PAS apatah lagi menyatakan pendirian berkaitan isu2 Agama Islam.

Memang benar apa yang dibangkitkan Hasan Ali ketika bersama PAS satu ketika dahulu. Peranan Dewan Ulama PAS semakin terpinggir dek kerana penguasaan puak2 Parasit yang menyembah impian Anwar.

Politik tetap politik. Kejujuran hanya terletak pada prinsip setiap individu bergelar Pemimpin. Jika prinsip tersebut kian bertukar berulangkali tanpa henti, tiada lagi kejujuran pada pemimpin itu."

Kenyataan Lim Guan Eng dalam ucapan nye menyambut hari natal 2012 tentang penggunaan kalimah Allah ke dalam bible telah mengundang padah buruk terhadap PAS. Sudah nampak jelas dan nyate bahawa pemimpin2 PAS sudah mule bertelagah pendapat. 

Tuan Guru Hj Nik Aziz sependapat dengan Tn Guru Hj Hadi Awang dan bersetuju dengan permohonan Lim Guan Eng@DAP supaye kalimah Allah di gune pakai ke dalam bible bahasa melayu. Erti nye PAS menyokong dan tiade halangan bagi kristian mengunekan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu.

Malang nye, persetujuan dan pendapat TGHNA dan TNGHA telah menerime tentangan keras dari Dewan Ulama PAS Pusat. Ketue Dewan Ulama PAS Pusat ustaz Haron Taib menyangah Presiden PAS kerane tidak mengikuti peraturan Majlis Syura Ulama PAS.

Sekarang sudah nampak jelas ade berlaku perpecahan pendapat di antare pemimpin2 PAS tentang isu kalimah Allah yang telah di cetus kan Lim Guan Eng@DAP. Perpecahan pendapat ini telah merebak keseluruhan kepimpinan, ahli2 dan penyokong2 PAS di segenap lapisan.


Rabu, Januari 09, 2013

Mari kite lihat dan dengar ape yang di perkatekan oleh Datuk Dr Haron Din ............

Dr ni membodohkan penyokong2 nye yang sememang nye bodo2 belake .........


Wednesday, January 9, 2013

HARUSKAH NON-MUSLIM DI PERAK DIHARAMKAN MENYANYIKAN LAGU KEBANGSAAN NEGERI PERAK?



Lirik Lagu Kebesaran Negeri Perak:

Dilanjutkan Allah Usianya Sultan
Adil dan Murah Memerintah Watan
Ditaati Rakyat Kiri dan Kanan
Iman Yang Soleh Allah Kurniakan
Allah Berkati Perak Ridzuan
Allah Selamatkan Negeri dan Sultan

N'N:Nampaknya Negeri Perak antara yang kena buat lagu kebangsaan khusus untuk non-muslim..Nampaknya senjata UMNO/BN sudah makan tuan........

Kat atas ni Tok siarkan satu posting dari blog yang pro PAS@ Pakatan Rakyat. Admin blog ni boleh di katekan same aje pemikiran nye dengan DrMAZA tu. 

Ape yang di bangkitkan nye tu tidak ade kene mengene langsung dengan persoalan  isu kalimah Allah dan penggunaan nye dalam bible bahasa melayu. Sebalik nye posting itu se olah2 mempersendekan lagu kebesaran negeri Perak pule.

Isu yang sebenar nye ialah tentang permohonan DAP yang di kemukakan oleh Lim Guan Eng untuk memberi kebenaran kalimah Allah di gune pakai dalam bible versi bahasa melayu. DrMAZA mesti tahu dan faham tentang 'niat jahat' pehak yang mahu kalimah Allah di gune pakai dalam bible versi bahasa melayu itu.

Memang ade berkemungkinan besar umat islam yang lemah dan cetek pengangan islam nye akan terpengaruh dan terpesong kearah kristianiti. Pade pehak yang lemah dan cetek tentang agama islam pasti akan menganggap bahawa islam itu tak ubah same nye dengan kristian kerane menganuti tuhan yang same iaitu "ALLAH".

Seharus nye DrMAZA memberikan penerangan tentang bahaye2 nye jike kalimah Allah di gune pakai dalam bible versi bahasa melayu. DrMAZA tidak seharus nye memesongkan perkare ini kepade perkare yang tiade kaitan langsung. 


Apa tujuan sebenar kalimah Allah diguna pakai dalam bible bahasa melayu ..........????


"Nik Aziz setuju bukan Islam guna kalimah Allah, Najib macam mana?

January 8, 2013
Menurutnya langkah itu sebagai memberi ruang kepada orang bukan Islam mengenali ajaran agama Islam sebenarnya.


KOTA BAHARU: Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, bersetuju orang bukan Islam termasuk pemimpin mereka dibenarkan menggunakan kalimah Allah walaupun perkataan itu merupakan hak eksklusif bagi orang Islam.

Menurutnya langkah itu sebagai memberi ruang kepada orang bukan Islam mengenali ajaran agama Islam sebenarnya.

“Bagi (pendapat) saya, orang bukan Islam perlu diberi ruang menggunakan perkataan itu kerana ia merupakan gerakan dakwah untuk mendekatkan orang bukan Islam kepada agama Islam,” katanya kepada pemberita selepas berucap merasmikan majlis penyerahan watikah pelantikan anggota majlis daerah dan pihak berkuasa tempatan (PBT) di sini, hari ini.

Pendapat Nik Abdul Aziz itu sekali gus menimbulkan percanggahan dengan Majlis Fatwa Kebangsaan dan ulama serta kalangan pemimpin PAS.........."

Tn Guru Hj Nik Aziz tahu ape niat kristian mengune pakai kalimah Allah dalam bible bahasa melayu. Walau pun beliau tahu tentang niat buruk itu, malang nye demi untuk meraih sokongan dan undi dari kaum kristian beliau sanggup menyokong nye.

TGHNA tahu bahawa ramai umat islam terutame nye gulungan anak2 mude kite lemah dalam pengtahuan dan pegangan islam nye. Beliau juge tahu bahawa mubalik2 kristian akan mudah mengembangkan agama kristian dengan ade nye bible bahasa melayu yang menggune kan kalimah Allah.

Bagi yang cetek tentang pengetahuan dan pegangan agama islam, mereke mudah terpengaruh kepada ajaran kristian dengan memandangkan atau ber anggapan bahawa kristian itu same dengan islam, kerane ke dua2 nye bertuhan kan "Allah".

Kenapa Islam Mesti Tolak Pakatan Rakyat ..............

Tok kate hari ini sudah terbukti dengan nyate PAS bukan parti yang memperjuangkan agame Islam. Dah le PAS tidak pernah memperjuangan kan Islam, malahan PAS sanggup pule bersengkokol dengan PKR untuk menyokong tindakan DAP memperjuangkan kegunaan kalimah Allah ke dalam bibel kristian.

Kalau le pemimpin2 PAS seperti Hj Hadi dan Hj Nik Aziz dah sanggup menyokong permohonan DAP untuk menggunakan kalimah Allah ke dalam bibel kristian, maka umat Islam harus mengutuk se keras2 nye tindakan PAS itu.

Pemimpin2 PAS tahu tentang akibat buruk yang akan menimpa umat Islam jika injel berbahasa melayu mengunakan kalimah Allah. Ianya akan dengan mudah memesong kan akidah umat Islam yang lemah iman dan akidah nye.

Ianye lebih memburuk kan lagi jika mubalik2 kristian tu dapat mendampingi anak2 mude kite yang lemah dan kurang pendidikan islam nye. Ini lah tujuan utame nye kenape mereke ber sungguh2 sangat mahukan kalimah Allah di gune kan kedalam injel.

Memang bangang benar jike ade umat Islam yang tidak memahami niat jahat kristian ini. Tok ingatkan sekali lagi, berhenti lah menyokong Pakatan Rakyat yang akan meruntuhkan Islam.








PAS tidak mampu mempertahankan Islam ................


Isu pengunaan sebutan 'Allah' dalam Herald Weekly akan menggugat keharmonian kaum di Malaysia

Walaupun ada yang berpendapat bahawa isu ini tidak bercanggah perlembagaan, tetapi ianya sedikit sebanyak telah menyentuh dan menguris perasaan kaum yang beragama Islam di Malaysia.

Sebenarnya, apakah tujuan Herald Weekly ber sungguh2 mahukan sebutan 'Allah' itu di risalah nya? Mengapakah tidak boleh mengunakan perkataan tuhan atau god sahaja seperti yang tersebut dalam bible agama kristian?

Persoalan2 ini perlu dijawab dengan secara halus dan mendalam. Ada pehak yang beranggapan 'ada udang disebalik batu'. Pada pendapat Tok yang kurang arif tentang agama2 di dunia ini, sangat bersetuju dengan anggapan bahawa 'ada udang disebalik batu' ini.

Menadangkan hari ini terlalu ramai muda mudi Islam yang sudah kurang minatnya tentang Islam. Mengikut bancian tidak resmi, hampir 50% yang tidak solat, 30% yang kadang2 solat, cuma 20% sahaja yang benar2 bersolat 5 waktu satu hari satu malam. Ini cuma bab solat, lain2 bab fikir2 kan sendiri.

Mubalik2 dan pendakwah2 kristian sedang giat cuba menarik kumpulan 50% muda mudi Islam yang tinggal namanya sahaja Islam tetapi tidak pernah amalkan cara hidup Islam. Kumpulan ini akan mudah terpengaruh dengan cara dakwah yang mengunakan perkataan Allah.

Mereka (pendakwah) kristian ini sudah terlatih dan di beri peruntukan yang besar dari luar negara untuk melemahkan Islam.

Penganut Islam, terutamanya melayu, kebanyakan nya sangat mudah terpedaya. Itu sebab banyak yang te rikut2 'agama ajaran sesat' seperti kumpulan ayahpin.

Jika pehak yang berwajib dan berkenaan GAGAL mempertahankan kedudukan kalimah ALLAH ini, Islam akan menuju kehancuran nya di Malaysia.

Harapan kita cuma bergantung kepada pemerintah negara sahaja. Parti2 pembangkang memang tidak boleh diharaf. Pembangkang sedang berada diambang 'gila kuasa', mereka sanggup tunduk dan menurut semua kehendak kaum kafir.

Selasa, Januari 08, 2013

Ini lah kumpulan yang akan menghancurkan Islam ...........


Tok dah banyak kali bagi tau anak cucu tentang keburukan DAP. Nah! Sekarang dia dengan lantang bersuara untuk mengguna kan kalimah "ALLAH" kedalam kitab injil agama kristian. Perbuatan kurang ajar ini se olah2 mencabar kesabaran orang2 Islam di Malaysia.

DAP sememang nya sebuah parti yang anti Islam. Tok rasa sangat kesal dengan pemimpin2 PAS yang menyokong dan merestui tindakan DAP mahu menggunakan kalimah Allah ke dalam kitab injil kristian. Sebenar nya DAP dan PAS telah mempermainkan kalimah Allah bagi tujuan berpolitik.

DAP dan PAS berbuat demikian se mata2 untuk mengambil hati rakyat di Sabah dan Sarawak yang beragama kristian. Dengan berbuat demikian mereka mengharafkan sokongan dari rakyat yang beragama kristian. Perbuatan DAP dan PAS ini sangat merbahaya dan ianya boleh mengancam keselamatan negara.

Tok haraf semua yang beragama islam di Malaysia ini mesti mempertahan kan ke sucian kalimah Allah milik agama islam ini tidak jatuh ketangan kafir. Orang2 islam harus menolak PAS yang bersengkokol dengan DAP. Ini sahaja lah jalan nya kita boleh mempertahankan kesucian kalimah Allah dengan se cara aman.

Orang islam yang menyokong DAP, PKR atau PAS memang pengkhianat agama Islam. Jika kita sudah menganggap diri kita islam, maka kita harus menolak DAP, PKR dan PAS pada PRU-13 yang akan datang ini.