Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Januari 20, 2013

PAS parti anjing kurap.............


Tok dah banyak kali cakap, PAS memang takde pendirian. Pemimpin2 PAS tahu dan sedar bahawa kerjasama dalam Pakatan Rakyat tu tidak ikhlas samesekali. Mereka berkerjasama cume untuk kemenangan dalam PRU sahaja. Tentang perjuangan mereke sangat ber beza2.

DAP hanya ada satu tujuan utama dalam perjuangan nya - memperkokoh dan memperkasakan kuasa politik kaum cina dan seterus nya menguasai ekonomi dan pentadbiran negara. Cita2 kaum ini sudah bermula dari semenjak pemerintahan British sebelum merdeka dulu.

Kaum melayu/islam harus sedar tentang hasrat dan niat jahat mereka. Sangat malang bagi kita kerana pemimpin2 PAS sanggup bersengkokol membantu kaum yang sudah terkenal dengan sikap dan sifat anti melayu/islam itu.

Pada PRU-12, PAS telah berjaya melaksanakan hajat kaum yang anti melayu/islam itu menguasai Pulau Pinang. Malang nya PAS telah di 'anjing kurap' kan oleh parti yang di bantu nya itu. Walaupun PAS berjaya memnangi satu kerusi DUN tetapi  parti yang anti melayu/islam itu tidak memberi kan sebarang post dalam EXCO kerajaan P Pinang.


1 ulasan:

  1. YG PELIKNYA PARA AHLUL BAHALOL PAS MASIH TAK BOLEH NAK FIKIR REALITI INI....

    BalasPadam

, , , ,