Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Januari 20, 2013

Isu kalimah Allah - PAS keluar Pakatan Rakyat ???

Maka sudah jelas lah pendirian pemimpin PAS tidak menyokong penggunaan kalimah Allah bagi kaum kafir. Pendirian PAS ini berubah se mate2 kerana takutkan akan hilang sokongan dari akarumbi ahli2 dan penyokong2 PAS.

Pemimpin2 PAS sedar tentang akibat buruk yang menimpa parti itu jika menyokong kehendak DAP supaya kalimah Allah di benarkan digunakan dalam bible bahasa melayu. Sebelum ini Hj Hadi Awang nampak nya tidak menolak kalimah Allah di guna pakai oleh kaum kafir.

Dengan kenyataan Tn Guru Hj Nik Aziz di dalam klip VDO di bawah ni, ada kemungkinan besar PAS akan hilang sokongan dari kaum kafir iaitu DAP dan PKR. PAS sudah tiada jalan lain kecuali keluar tinggalkan Pakatan Rakyat. Se tidak2 nya penyokong PAS atas pagar pasti akan menyokong PAS.

4 ulasan:

  1. Yang aku tahu lah kan, dari belajar sikit2 ni... kalau kita nak jadi baik, Allah akan kirimkan kepada kita orang yang baik2 sahaja,imannya, ilmunya, akhlaknya pendek kata semua yang baik2 belaka, ni PAS nak jadi baik kunun, yang datang si penyokong negara Yahudi Laknattullah, penyokong Pluralisme, LGBT dan menyokong kalimah Allah untuk digunakan dlm Bible VERSI MELAYU.. agak2 kamu lah, ada betul ke? ada otak kasi guna lah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Marilah kite semua berdoa agar semua tuan guru PAS sedar dan kembali kejalan yang benar.......Amin!

      Padam
  2. tok guru kena pencen awal,,,,,tak konsisten terhadap komennya,,,,,macam mane nak memerintah sebuah negara,,,,,,kalau macam ne gayanya,,,alamatnya,,,,puak kafir n pkr kafiak pun akan menghuru ara kedaan di malaysia,,,,,

    BalasPadam
  3. Tok guru nik ajis ni amat membeci BN. Walau diberi apa sekali pun dia akan tetap membeci orang melayu. Dia ni dengki melihat orang melayu memerintah negara kita yang tercinta. Dia lebih suka kalau bangsa lain naik di atas dan menindas orang melayu. Hairan apa pasal sampai bagitu sekali.

    BalasPadam

, , , ,