Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, Januari 08, 2013

Ini lah kumpulan yang akan menghancurkan Islam ...........


Tok dah banyak kali bagi tau anak cucu tentang keburukan DAP. Nah! Sekarang dia dengan lantang bersuara untuk mengguna kan kalimah "ALLAH" kedalam kitab injil agama kristian. Perbuatan kurang ajar ini se olah2 mencabar kesabaran orang2 Islam di Malaysia.

DAP sememang nya sebuah parti yang anti Islam. Tok rasa sangat kesal dengan pemimpin2 PAS yang menyokong dan merestui tindakan DAP mahu menggunakan kalimah Allah ke dalam kitab injil kristian. Sebenar nya DAP dan PAS telah mempermainkan kalimah Allah bagi tujuan berpolitik.

DAP dan PAS berbuat demikian se mata2 untuk mengambil hati rakyat di Sabah dan Sarawak yang beragama kristian. Dengan berbuat demikian mereka mengharafkan sokongan dari rakyat yang beragama kristian. Perbuatan DAP dan PAS ini sangat merbahaya dan ianya boleh mengancam keselamatan negara.

Tok haraf semua yang beragama islam di Malaysia ini mesti mempertahan kan ke sucian kalimah Allah milik agama islam ini tidak jatuh ketangan kafir. Orang2 islam harus menolak PAS yang bersengkokol dengan DAP. Ini sahaja lah jalan nya kita boleh mempertahankan kesucian kalimah Allah dengan se cara aman.

Orang islam yang menyokong DAP, PKR atau PAS memang pengkhianat agama Islam. Jika kita sudah menganggap diri kita islam, maka kita harus menolak DAP, PKR dan PAS pada PRU-13 yang akan datang ini.

2 ulasan:

, , , ,