Blog Anda Pasti Tersenarai Ke dalam Blog List Tok Gajah

Isnin, Ogos 31, 2009

Sejarah Masjid Babar di India

Di India, kaum Islam sanggup mati kerana memepertahan kan maruah agama Islam. Lebih 2000 nyawa terkorban demi untuk memepertahankan Masijd Babar di robohkan oleh kaum hindu.

Di Malaysia pula kaum Islam sanggup berbalah sesama Islam kerana mempertahankan sebuah kuil. Kuil yang hanya berasal dari seketul batu di letak kan di bawah sepohon kayu besar.

Ini berlaku se mata2 kerana politik. Masing2 mahu mendapat sokongan dari kaum kafir ini. Segala kehendak dan kemahuan mereka perlu di ikuti dan ditunaikan. Sudah nampak jelas bahawa kaum Islam sudah tunduk mengikut perintah kaum kafir.

Jika kaum Islam bersatu dalam kuasa politiknya, perkara sebegini tidak akan berlaku. Selagi kaum Islam tidak mahu bersatu, kaum kafir ini akan terus mempermainkan kaum Islam sehingga mereka dapat berkuasa memerintah sepenuhnya.

Jangan lupa sejarah 'Andalusia'.

Andalusia (bahasa Sepanyol: Andalucía) merupakan sebuah komuniti berautonomi (wilayah) Sepanyol. Ia merupakan komuniti berautonomi yang mempunyai penduduk yang paling banyak.

Andalusia terkenal kerana menjadi pusat kerajaan Islam Bani Umaiyyah pada abad ke-8. Bandar-bandar seperti Cordova dan Granada telah berkembang menjadi pusat ilmu serantau pada zaman itu. Namun, Andalusia telah dikuasai oleh kerajaan Kristian selepas abad ke-15 dalam peristiwa-peristiwa yang dikenali sebagai Reconquista.


Akhirnya melayu/Islam juga yang akan menerima bale kehancuran nya.


Rabu, Ogos 26, 2009

UMNO perlu Berubah atau Bubar!

Tok terasa sungguh sedih dan kecewa setiap kali PRK di adakan. Apa tidak nya. UMNO kalah sesaje - 7 kali kalah sekali mengaku kalah.

Mengapa pemimpin2 UMNO nampak masih tido aje lagi. Setelah kekalahan pertama, kedua dan ketiga ape mereka dah buat? Hingga hari ini pun masih kalah juga lagi, ape nak jadi?

Sebenar nya pada pendapat Tok yang bodo bengap ni senang aje, UMNO perlu di bersihkan keseluruhan nya.

Buangkan semua pemimpin2 yang dikira rasuah dan yang telah tewas dalam PRU atau PAU. Kekalkan pemimpin2 yang bersih dan boleh diterima semua gulungan rakyat.

Kita tidak kekurangan pemimpin2 muda yang bersih dan boleh diharaf oleh semua rakyat. Selagi pemimpin2 yang 'kelabu asap' ini masih berada dalam pucuk pimpinan UMNO rakyat akan pandang serong terhadap UMNO.

Satu masa dulu kita di canangkan bahawa kelemahan UMNO kerana kepimpinan Tun AAB, beliau telah dengan sukarela berundur, sekarang macam mame? UMNO dan kuat? Makin bertambah tak kuat ada le.

Tok sangat berharaf PM dan TPM segera bertindak sebelum terlambat. Bertindak lah dengan berani dan tegas - Ujud kan barisan kabinet yang baru - gugurkan SEMUA pemimpin2 yang 'kelabu asap'.

Jika tidak, UMNO pasti akan kecundang pada PRU13 nanti.

Ini hanya lah nukilan ikhlas dari Tok Gajah yang terlalu sayangkan UMNO.

Rabu, Ogos 19, 2009

Negara Islam PAS - mendapat sokongan dari PKR dan DAP?

Pemimpin PR yang BAKAL menerajui negara selepas PRU13

Harapan Rakyat (Penyokong PAS totok) bahawa sebuah negara Islam akan ujud bila PR berkuasa selepas PRU13.

Sebenarnya Pemimpin2 PAS faham dan telah mengetahui PKR dan DAP TIDAK akan merestui Negara Islam yang akan di ujudkan bila PR memerintah negara selepas PRU13 nanti. Terutama nya DAP lah yang akan mementang ujudnya negara Islam.

Apa pemimpin PAS boleh buat jika DAP dan PKR menetang negara Islam yang ingin dijujudkan oleh PAS?

PAS cuma parti minoriti sahaja dalam PR jika dibandingkan dengan PKR dan DAP. PAS cuma dijadikan sebagai senjata oleh DAP dan PKR untuk memusnahkan kuasa politik orang melayu/Islam.

Orang melayu harus sedar, jika kuasa politik melayu/Islam musnah, dengan sendirinya melayu/Islam akan hilang kuasa memerintah juga. Raja2 yang ada semuanya akan berkuasa sebagai 'puppet ruler' sahaja. Dengan secara tidak langsung kita telah di jajah oleh kaum kafir.

DENGAN MEMBANTU DAP DAN PKR PAS SUDAH MENJADI PENGKHIANAT KEPADA AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

Jumaat, Ogos 14, 2009

DAP sudah mula tunjuk belang

buat pekak telinga bila DAP kutuk Islam

Demi sekelimut kuasa PAS sanggup gadaikan agama, bangsa dan negara.
Orang melayu harus sedar, kuasa memerintah yang selama ini di kuasai oleh melayu sedang dalam bahaya.

PAS dan PKR ketika ini sedang giat membantu DAP untuk memusnahkan kuasa politik yang selama ini dikuasai oleh melayu.

DAP ditubuhkan se mata2 untuk memusnahkan kuasa politik melayu. Niat buruk DAP ini tidak akan tercapai selagi melayu bersatu padu untuk mempertahankan kuasa politik nya.

Malang nya PAS/PKR sanggup mengkhianati agama, bangsa dan negara dengan membantu DAP untuk menghancurkan kuasa politik melayu.

Kepada orang melayu yang sedar dan insaf, marilah kita ajar DAP yang kurang ajar ini dengan menolak PAS dan PKR.

Jumaat, Ogos 07, 2009

Kuasa Politik Melayu/Islam Terancam

Pemusnah Kuasa Politik Melayu

Kesilapan besar orang melayu/Islam pada PRU12 yang lepas ialah menyokong PAS dan PKR. Kesilapan menyokong PAS dan PKR hampir membawa bencana besar kepada melayu/Islam dan negara Malaysia.

Sebenarnya ramai melayu/Islam tidak sedar bahawa kaum kafir sudah bersatu dalam DAP. Itu sebab hampir semua calun MCA, Gerakan dan MIC kalah teruk. Kaum kafir telah meninggalkan MCA, Gerakan dan MIC.

Kemenangan besar kaum kafir ini juga disebabkan dengan bantuan PAS dan PKR. Dan sebalik nya PAS dan PKR juga mendapat kemenangan besar dengan bantuan DAP. Hasilnya, kuasa politik melayu/Islam berpecah 3 dan menjadi lemah.

Kelemahan kuasa politik melayu/Islam ini telah menyebabkan kaum kafir ini jadi besar kepala. Mereka sekarang sudah menguasai ekonomi negara, kini mereka berusaha pula untuk menguasai politik pula.

Jika mereka berjaya menguasai kedua2 nya - ekonomi dan politik, maka kaum melayu/Islam dengan sendirinya sudah terjajah dan menjadi sama seperti melayu/Islam di Singapura.

Ahad, Ogos 02, 2009

Siapakah yang sebenarnya menentang ISA?

Tok sedih tengok penentang2 ISA yang kena tangkap ni. Sebeno nya apa kah tujuan nya berdemo ber ia2 sesangat ni?

Dah kena tangkap apa macam? Kan ke dah jadi monyok muke tu? Sian. Ape tok boleh buat, dah mike itu bongok.

Tengok cina dan india, ade deme nak berdemo. Yang ada pun pemimpin deme yang sentiasa menghasut melayu berpecah-belah dalam politik - supaye kuasa politik melayu hancor lebo.

Cucu tok yang dah kene tangkap ni, tok tak leh buat ape2, cume doakan selamat aje. Kalau dia niagae dah tentu rugi tak dapat niagae dua tiga ari, kalau student atau korje gomen lagi teruk. kalau ade tanggungan ibubape dan anak-bini lagi tambah terok.

Itule lain kali jangan ikut deme yang bongok berdemo tak tentu pase itu. Jangan cari naaeh.