Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Februari 25, 2013

Ape kate anak bekas Presiden PAS Datuk Fadzil Noor.

SELAGI AKU HIDUP JANGAN KAU HARAP ITU SEMUA!!!!
Anak Allahyarham Fadhil Noor Mahu UMNO dan PAS Bersatu Demi ISLAM!

Seorang pendakwah yang merupakan anak bekas presiden PAS, Ahmad Fauwaz Fadzil membangkitkan semula soal kerjasama antara PAS dan Umno demi kepentingan Melayu dan Islam.

Malah, organ kedua-dua parti, Harakah dan Utusan Malaysia juga patut bekerjasama, kata anak bekas presiden PAS Datuk Fadzil Noor itu dalam satu wawancara yang disiarkan Mingguan Malaysia.

"Jika kita sayangkan negara ini, lebih baik kita bersatu dan bekerjasama sesama Islam demi memegang amanah dalam menjaga negara ini," katanya dalam wawancara bersama akhbar milik Umno itu.

Beliau juga berkata PAS dan Umno mempunyai "slogan" tersendiri dalam soal agama Islam, Melayu dan negara kebajikan.

"Tetapi apa apa yang lebih penting adalah kita perlu praktik dan bukan hanya sekadar slogan,"

"Kita perlu melihat perpaduan itu sebagai 'saya sebahagian daripada kamu dan kamu adalah sebahagian daripada saya'," katanya.

Sumber Mc ambil dari blog MPP.

UMNO rasanya lebih terbuka dalam hal ni. UMNO dah OK, cuma Pas masih lagi setia bersama Dap.

Bagi Tok memang lah benar dan tepat sekali saranan dari anak bekas Presiden PAS Datuk Fadzil Noor ni. Inilah satu pandangan yang dianggap suci dalam niatnye untuk menyatupadukan umat Islam di Malaysia.

Kepade seluruh umat Islam Tok cadangkan supaye menyokong pandangan anak bekas Presiden PAS ni. Pandangan beliau ni lebih jelas jike di pandang dari sudud untuk menyatupadu kan umat Islam supaye menjadi umat yang gagah dan di hormati oleh kaum2 lain.

Dalam keadaan hari ini kite sudah tiade lain pilihan kecuali kembali bersatu padu se same umat Islam. Kebangkitan kaum kafir semakin jelas dan nyate menggugat kedudukan agama Islam kite. Setiap hari sane sini mereke sedang giat berkempen mengukuhkan kedudukan agama kristian nye.

Suare kaum kafir semakin lantang mempertikaikan ape saje yang di suarekan untuk menegur mereke agar ber hati2 dalam soal agama. Isu kalimah Allah adelah satu bukti yang nyate tentang 'kekalahan' bagi umat Islam di Malaysia.

Malang sungguh bagi umat Islam, kerane PAS bukan sahaje berdiam diri malahan PAS iuge menyokong dan bersetuju bagi kaum kafir tu menggunekan kalimah Allah bagi tujuan memesongkan akidah umat Islam.

Sebenar nye ade banyak lagi 'tuntutan2' yang akan di tagih oleh kaum kafir ni. Mereke sudah terhidu tentang kelemahan melayu/Islam, make inilah masenye mereke mengambil kesempatan mengugut dan memeras kaum melayu/islam. 

Kekauatan umat melayu/Islam harus dikembalikan sebelum ianye terlambat. PRU 13 inilah masenye bagi kite menentukan same ade hidup atau mati nye kaum melayu/Islam. Tinggalkan perjuangan PAS dan PKR yang sangat merugikan umat Islam. Marilah kite bersatu dalam sebuah parti yang kukuh - UMNO.

2 ulasan:

  1. anak datuk fadzil noor atau sesiapa pun,kalaulah ada niat begitu,kami akan berkempen keluar pas daripada ditipu ditendang bagaikan tiada maruah.bagi kami tiada maaf bagi bn/umno/apco.

    BalasPadam
  2. apakah polisi rasmi UMNO tentang kalimah Allah, minta pencerahan.

    BalasPadam

, , , ,