Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, Disember 17, 2013

Mengape orang melayu/Islam boleh jadi begini.............?

Tok sangat berase malu di atas sikap orang2 melayu yang beragama Islam yang sanggup mengenepikan bangsa nye yang sagama dengan nye. Kumpulan melayu/islam ni sanggup berjuang bersama orang2 kafir untuk menentang bangsa yang sa agama dengan nye. Kumpulan ini tidak lain tidak bukan dari pengikut2, penyokong2 dan ahli2 dalam PAS dan PKR.

Orang2 melayu yang beragama Islam harus sentiase sedar bahawe kedudukan bangsa dan agama kite sedang terancam. Kite harus sedar bahawe musuh2 Islam dan melayu sentiase berusahe untuk menghancurkan kite. Kite mesti sentiase ingat bahawe kaum kafir itu adelah musuh Islam nombor 1. Tidak pernah ujud kaum kafir yang waras menyukai Islam!

Dikala ini kite sudah tiade pilihan lain kecuali kembali bersatu mengukuhkan kedudukan bangse melayu dan agama Islam. Orang2 melayu yang sayang kan agama dan bangse nye harus tinggalkan perjuangan PAS dan PKR yang jelas dan nyate sudah terpesung. Maruah bangse dan agama hanye akan dapat dikekalkan jike umat Islam dan kaum melayu kembali bersatu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,