Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Jun 15, 2013

Dimane kedudukan PAS sebenar nye...................

Tok yakin kedudukan UMNO akan pasti bertambah kukuh dari mase ke semase. Orang melayu sudah tiade pilihan lain selain dari UMNO untuk memperjuangkan  dan mempertahankan agame, bangse dan negare.

PRU13 tadi telah membuktikan betape hebat nye sokongan orang melayu terhadap UMNO. Boleh di katekan hampir semue kawasan2 majoriti penduduk nye melayu telah di menangi oleh UMNO. Ini juge telah membuktikan bahawe UMNO akan tetap terus hidup tanpa sokongan dari kaum kafir.

Kesedaran orang melayu telah membuat PAS di tolak pade PRU13 yang lepas. Kebanyakan calon2 PAS yang menang itu hanye dengan bantuan dari kaum kafir. Kite telah sedar mengape kaum kafir ni sanggup membantu PAS. Sebenar nye mereke sanggup membantu PAS se mate2 mahukan bantuan dari penyokong2 PAS.

Malang nye PAS tidak mendapat banyak menafaat dari sokongan kaum kafir. Jike di bandingkan dengan UMNO yang memperolehi sokongan melayu dengan memperolehi 88 kerusi parlimen berbanding dengan PAS yang cume mendapat 21 kerusi sahaje.

Tok percaye jike tidak di bantu oleh kafir, PAS hanye akan memperolehi kurang dari 10 kerusi sahaje. PAS harus sedar mengape orang melayu menolak parti 'islam' pimpinan PAS ini. Pemimpin2 PAS jangan hanye menyalahkan sistem pilihan raya yang di kendalikan oleh SPR. Sepatutnye PAS harus membuat kajian mengape orang melayu menolak PAS.

1 ulasan:

  1. PAS mesti ingat ALLAH yang "telah utus ribuan malaikat untuk gerakkan tangan pengundi untuk pangkah BN" kerana itu pemimpin2 PAS harus bermuhasabah dimana kesilapan mereka, kenapa ALLAH tidak restui perjuangan mereka.

    BalasPadam

, , , ,