Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, Jun 14, 2013

Apebile melayu/islam sudah semakin lemah.............


Friday, June 14, 2013
NGO Islam tunjuk perasaan di Bukit Aman

Kira-kira 50 orang meminta polis bertindak tegas ke atas pengguna Facebook yang hina Islam.
 
 KUALA LUMPUR: Gara-gara menghina agama Islam dalam laman sosial Facebook, sekumpulan badan bukan kerajaan (NGO) mengadakan tunjuk perasaan di hadapan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman di sini tadi.
Ini berikutan seorang pengguna akaun Facebook Calvin Gani didapati menghina Islam dan Nabi Muhammad, seperti yang dilaporkan dalam Mingguan Malaysia Ahad lalu.


Itu le kan Tok dah kate, apebile melayu/islam sidah lemah make dengan se wenang2 nye orang kafir berani menghine kan nye. Sekarang dah pun tibe mase nye kaum kafir ni mule menunjuk kan belang nye. 

Tok yakin PAS tidak akan berani bersuare mengutuk sikafir yang berani dan terus terang sudah menghine agama Islam. Tok dah peratikan PAS ni suke menjage hati kaum kafir, kerane takut kehilangan sokongan. Semue orang tahu bahawe hidup mati PAS sekarang bergantung pade orang kafir.

Kemenangan PAS di banyak kawasan hanye kerane mendapat sokongan kaum kafir. Sebab2 mengape kaum kafir menyokong PAS hanye manusia yang bijak dan berfikiran waras sahaje yang boleh mengetahui nye. Bagi ahli2 dan penyokong2 PAS yang berfikiran jumud, mereke menganggap kafir menyokong PAS kerane perjuangan islam nye.

Sekarang semakin ramai melayu/islam sudah dapat menilai perjuangan PAS yang sebenar nye. Itulah sebabnye PAS semakin hilang sokongan dari kaum melayu/islam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,