Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Mei 18, 2013

Kite tunggu katak mane yang melompat dulu.................

Sabtu, 18 Mei 2013 ZURAIDA KAMARUDDIN BOLEH TAK LU TUTUP SIKIT MULUT LANCANG LU TU !
 
Gua memang HANGINNNN betul dengan beliau ni beb... bermula dari MULUT GATAL beliau yang GILA DITEMURAMAH oleh WARTAWAN BERITA PRO SYAITAN YANG DIKENALI UMNO tempoh hari... berkenaan PERLANTIKAN MENTERI BESAR (MB) SELANGOR... dimana beliau telah MEMBIDAS PAS dan DAP kerana mahukan Tan Sri Khalid Ibrahim menjadi MB bagi PENGGAL KE-2... yang seolah-olah JAWATAN MB SELANGOR adalah HAK MUKTLAK PKR tanpa boleh Anggota lain dalam Pakatan Rakyat (PR) memberi CADANGAN... dah lah tu bercakap pulak dengan Wartawan Pro Umno... bila dikatakan BODOH nanti MARAH tapi buat kerja GUNA KEPALA LUTUT boleh pulak... tak boleh ke DISELESAIKAN dengan ELOK beb... kah kah kah !.
 Tok peratikan seperti biase le selepas mane2 PRU pun ianye ternampak heboh dan kecoh-mecoh dalam Pakatan Rakyat ni. Sebab nye deme ni kecoh-mecoh ni bukan nye pae sangat, perkare yang cecil2 aje. Tapi oleh di sebabkan mereke tu tak pernah sepakat, make terjadi lah kecoh-mecoh tu.

Kebiasean nye apebile terjadi kecoh-mecoh ni make timbul lah katak yang akan sedie untuk melompat. Tok peratikan perkare ni telah pun berlaku selepas PRU12, ramai katak2 PR yang telah melompat keluar setelah berlaku nye kecoh-mecoh ni.

Sekarang ni pun Tok dah nampak ade beberape eko katak yang sedang bersedie untuk melompat. Biase le katak yang suke melompat ni hanye dari sepisis katak PKR saje. Dari PAS pun ade juge sepisis katak yang boleh melompat, tapi care die melompat ade lain sikit.

Katak yang mahu melompat dari PAS tu pade mule nye die 'buat hal', hal2 yang tak menyenangkan dan menyakit kan hati pemimpin2 atasan nye. Apebile sudah tidak tertahan lagi sakit nye hati pemimpin2 atasan ni, katak2 yang buat hal ni pun terus di tendangkan keluar. 

Yang pelik nye, pemimpin2 atau pun orang2 PAS ni sangat suke menyalahkan UMNO. Apebile berlaku saje kes katak2 mereke melompat mereke salahkan UMNO, kunun nye 'kene beli' dek UMNO. Bodoh sesangat ke UMNO ni nak membeli katak2 yang dah tak bergune tu.

4 ulasan:

  1. zuraida mak lampir nak lompat jadi bebas ke tok???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak...dia nak lompat dari tingkat 44 menara KLCC turun bawah...kan dia mak lampir..aww..aww..awe

      Padam
  2. Tok Gajah yang bijaksana,

    Sebenarnya orang2 PR terutamanya PAS PUSS PISS dan PKR mestilah wajiblah berTerima Kasih pada UMNO. Sebabnya? Lihat sahajalah WALAUAPA badai dan maksiat yang dilakukan oleh pemimpin PASS PUSS PISS dan Parti Kencing Rakyat UMNOlah penyelamat mereka. Yang ada video sex zina Cina Doll - UMNO buat, Sumpah mubalah Saiful diliwat Anwar Ibrahim - konspirasi UMNO. Terbaru - kes seluar Sepender heboh di Terengganu pun UMNO buat...Cuba bayangkan bagaimana mereka nak sembunyi tembelang masing2 kalau tak ada UMNO? DAP pun terikut2 sama- Pengundi Hantu Raya pun UMNO. Hantu Bangla, Hantu Cina tak terfikir pulak oleh otak geliga kita semua...yang mata sepet berseluar pendek ramai2 entah rakyat Malaysia entah tidak...SPR pun tak syak.. kita pun tak syak. Yang tak bolehnya UMNO je...itu sahaja.

    BalasPadam
  3. ratus ribu rakyat China hilang dan tak dapat dikesan bila dah masuk negara ini..

    ada tak mereka ni akan dijadikan pengundi hantu?
    sebab majoriti yg.diperolehi calon dap kat selangor tak masuk akal.

    gen2felda

    BalasPadam

, , , ,