Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, Mei 28, 2013

Anwar Ibrahim kate di kote...........

Kali ni Tok nak ulas sikit tentang pengunduran Anwar Ibrahim jike Pakatan Rakyat gagal pade PRU13. Nah! Sekarang dah pun terbukti dengan nyate PR sudah gagal untuk menewaskan BN. Ape macam saudare Anwar? Bile lagi mau undur? Pelihare kan maruah diri ande!

Ade kah kate2 ande mahu berundur itu hanye kate2 'ugutan' sahaje supaye rakyat akan memberi sokongan pade terhadap perjuangan ande? Jike inilah hasrat tujuan ande untuk mengeluarkan kate2 'ugutan' itu ande tersilap besar.

Ande jangan lah terlalu terpengaruh dan teruje dengan sambutan ratuas ribu rakyat di setiap perhimpunan dan ceramah2 anjuran PR. Keramaian yang hadir itu sedikit pun tidak boleh di jadi kan kayu ukuran untuk menetukan sokongan terhadap PR.

Ande harus sedar bahawe di bahagian akar umbi, rakyat terutame nye kaum melayu masih lagi belum mempercayai tentang keikhlasan perjuangan Pakatan Rakyat. Kaum melayu semakin hilang kepercayaan nye terhadap PAS dan PKR kerane persengkokolan nye dengan DAP.



4 ulasan:

  1. Mangkuk hayun ini mana ada perasan malu dalam apa jua perkara langsung. Dasar muka ditampal dengan kulit babi katakan.

    BalasPadam
  2. tungguu ape kome kotelah kate deme

    BalasPadam
  3. SEtuju bbeno lerr kaTE di koTE Nuar....!

    BalasPadam
  4. Janji Di Capati

    BalasPadam

, , , ,