Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, April 15, 2013

PAS akan mati tanpa Nik Aziz???

Ari ni Tok nak cerite sikit tentang PAS dan Nik Aziz. Tok tak nafikan tentang kehebatan Tuan Guru ni tentang ilmu agama dan politik nye. Tapi Tok rase sedikit mencurigai tentang care Tn Guru ni berpolitik. Ape yang Tok maksudkan ialah tentang perjuangan islam nye dalam PAS.

Pade asal nye PAS adelah sebuat parti islam yang sangat tulen. Semue nye yang berkaitan dengan kafir adelah HARAM. PAS berjuang untuk menegak kan sebuah negare islam dan menjalankan hukum2 islam sepenuh ni dalam undang2 dan perlembagaan negare.

Suatu ketike dahulu PAS menuduh UMNO kafir kerane bersengkokol dengan MCA dan MIC, sebab nye MCA dan MIC tu parti orang kafir. Malang nye, ari ni PAS dah pun bersengkokol dengan DAP. Adakah DAP tu parti yang mendokong islam?

PAS bukan sahaje setakat bersengkokol dengan DAP, malahan PAS sudah sanggup menggadaikan kalimah Allah yang sepatut di perjuangkan nye itu. PAS menyokong 100% bagi kristian menggune kan kalimah Allah untuk digune pakai ke dalam bible yang berbahase melayu.

Tn Guru Hj Nik Aziz tahu dan faham mengape kalimah Allah ni di gune pakai dalam bible versi bahasa melayu sahaje dan bukan nye kedalam semue bible. Tn Guru Hj Nik Aziz juge tahu bahawe tujuan kristian menggunekan kalimah Allah dalam bible bahase melayu ni se mate2 untuk memesongkan akidah orang2 islam yang lemah atau cetek pengetahun agame islam nye.

Al-kitab Bible versi bahase melayu yang hampir menyamai Al-Quran


3 ulasan:

  1. PAS AKAN SUBUR DAN KEMBALI KE LANDASAN PERJUANGAN YANG ASAL. HAKIKATNYA JIKA TIADA NIK AZIZ DAN HADI DENGAN AMANAT SESATNYA.

    BalasPadam
  2. Tok

    apa nak jadi dgn Mat Taib aka Mike Tyson?
    Apsal bodoh sangat masuk Parti Ajaran Sesat ni?
    Apa pasal UMNO tak halang Mat Taib dari sesat?
    Bukankah sepatutnya UMNO adalah parti ajaran sebenar yang mesti diikuti?
    UMNO yang menyuburkan konsetr ddan hiburan yang melalaikan adalah parti ajaran sebenar yang mesti diikut, tetapi kenapa MAt Taib berpaling kepada ajaran sesat?

    Tolong selamatkan akidah MAt Taib
    wakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

    p/s: Gelak bila Tok tulis "enjoy" masa posting video lucah SUA Pas...penyubur maksiat juga tok nih. Masa muda tak puas enjoy ke? Kesihan Bekas Pengetua ni. Dimomokkan ke kalau sokong pembangkang, pencen kena tarik?
    wakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakkakakak
    Kesihan Tok

    BalasPadam
  3. NIK AZIZ TERJATUH AKIBAT DOA ADIK SENDIRI. ?

    BalasPadam

, , , ,