Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, April 14, 2013

Dah patut pencen dah.............

MyMassa | Gambar Memalukan Nik Aziz Pula Tersebar !!!

gambar dari blog :
http://mymassa.blogspot.com/2013/04/gambar-inna-lillahi-wa-inna-ilayhi.html?m=1
Gambar ini menunjukkan Nik Aziz sudah terlalu uzur hingga terpaksa diangkat.
Masalahnya beliau tidak mahu mengakui hakikat keuzurannya lalu mengumumkan mahu terus bertanding.
Ahli dan pemimpin Pas juga seperti mendera beliau dengan membantah hasrat mengundurkan Nik Aziz.
Situasi ini seakan kisah sayang teramat pengikut Imam Khomeini.
Sewaktu kematiannya yang mana berlaku keadaan di mana habis semua kain kafan tertanggal akibat ketaksuban puak Syiah mahu ambil berkat cebisan kain hingga membuatkan mayat telanjang.
Begitulah situasi yang berlaku dan lebih hebat sedikit ialah Khomeini hina Sahabat Nabi manakala Nik Aziz hina Nabi sendiri dengan kata Nabi manusia biasa dan tidak boleh dipuja dengan Maulid Nabi ke atas baginda.
Kenyataan ini turut diulas Tun Mahathir dalam Utusan Malaysia hari ini bertajuk " bila celik mata hati. "
Semoga Nik Aziz tidak lagi terlambat bertaubat dan membetulkan semua kesilapan dan dendam kebencian agar mati dalam senyuman bukan dalam kesakitan akibat menyelewengkan Islam demi kekuasaan.
Sekian, sekadar pandangan.

11 ulasan:

  1. Kesian org tua ini.. dia diperkudakan hingga lumat kering kontang.. minda terus nyanyuk dan amnesia sekali sekala!
    Sebelum mata tertutup bertaubatlah.. masa masih ada lagi ni!

    BalasPadam
  2. Akhirnya blogger Umngok terkantoi pasal video palsu Mustafa Ali. Mari kita tengok beramai-ramai. Muahahahahaha...

    http://goo.gl/D9o9r

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau kena kat batang idung korang semua palsu. seolah pemimpin korang tu baik sangat macam malaikat. ada sangat ka orang macam rupa mustafa ali, siap dengan badan lembik gelembiaq. ada sangat ka orang macam anwar dengan dahi senget ke atas?

      Padam
  3. Dah lama dah,,,tapi pork nik akan cakap lagi lama lagi bagus. Aku kan penentu suga neraka. Lebih lama aku hidup lebih dekat aku dengan neraka. Hihihihi

    BalasPadam
  4. Bodoh punya org Tanpa Nama 9.47 ptg, woi cukup2lah...bukak akal ko sikitlah!!

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. untuk yang tak tahu cerita sebenar:

    Ketika TGNA sedang berucap didepan ribuan hadirin di suatu Ceramah di Batu Pahat, Johor, petang tadi, tetiba beliau mendapat kekejangan kaki kerana terlalu penat dan kurang berehat dan terpaksa dipapah.

    Tidak benar sama sekali mengatakan TGNA pitam dan terjatuh...Keadaan TGNA syukur Alhamdulillah tidaklah membimbangkan...

    Lepas tu steady jer nak ke Segamat pulak

    BalasPadam
  7. Kesian Nik aziz di heret kesana kemari siang dan malam oleh pengikut utk meraih Undi..sepatutnya beliau berehat dan serahkan jawatan kepada orang lain...kami Ahli Umno pun Sayang dan kesian pada Nik Aziz.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah lah jadi munafik

      simpati konon

      sekali lagi kau ulang, muntah hijau aku

      tolong le sikit

      Padam
  8. TGNA buat masa ini memang amat diperlukan PAS, walau terpaksa menginsut untuk bergerak. PAS akan mati jika TGNA bersara. Belum ada sapa sapa dalam pas yang cukup berpengaruh untuk memimpin pas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS akan mati jika Nik Aziz bersara?

      Jangan buat lawak lah wooi. Roh perjuangan PAS ada kat setiap ahlinya.

      Bila Nik Aziz telah tiada, akan ada yang menyambut dan menyambung misi perjuangan politik Islam ini.

      Islam mati ke sewatu Nabi wafat?

      Tak payah tulis ler kalau tak ada ilmu....macam tok gajah ni. Nak tulis politik tapi tak tahu apa yang ditulisnya. Serupa burung tiung. Pelik sungguh

      Padam

, , , ,