Facebook Atuk Banjar Masin

Khamis, Mac 21, 2013

Ape niat sebenarnye Anwar Ibrahim mahu tinggalkan Permatang Pauh?


Tok peratikan ramai pemimpin2 Pakatan Rakyat nampaknye dah mule goyah. Mereke tu dah terase kedudukan nye di tempat asal dah tergugat. Ianye tergugat  kerane due sebab. Pertame kerane kekuatan BN ke due kerane sudah kehilangan kepercayaan oleh penduduk2 setempat nye.

Anwar Ibrahim sudah terhidu bau asap dalam kelambu nye yang dah di jilah api, itu sebab die cepat2 cabut keluar. Kalu die tak keluar pasti die akan mati hangus terbakar. Sebenar nye Anwar telah gagal untuk membangunkan Permatang Pauh. Permatang Pauh sudah tidak selamat lagi bagi Anwar Ibrahim.

Penduduk2 Permatang Pauh rugi besar selame di kuasai oleh Pakatan Rakyat Anwar Ibrahim. Permatang Pauh hanye akan boleh maju seperti di daerah2 lain yang di kuasai oleh BN jike Anwar Ibrahim di tumbangkan dan di gantikan dengan seorang wakil dari Barisan Nasional sahaje.

Tok yakin sangat walau kemane pun Anwar Ibrahim keluar bertanding die pasti akan kecundang. Akan tetapi die hanye mungkin akan terselamat jike bertanding di kawasan majoriti kaum bukan melayu/islam sahaje. Jike di kawasan melayu/islam, pasti die akan tumpoooo!

Make itulah sebab2 nye mengape Anwar Ibrahim terpakse cabut lari keluar dari Permatang Pauh dan cari tempat yang lebih selamat iaitu di kawasan majoriti kaum kafir.

3 ulasan:

  1. Anuar boleh tanding DUN Bekok dan Parlien Labis sebab YB BN yang ada tak buat keja juga. Turun padang bila pemimpin Pusat hadir. 5 tahun hanya 2 atau 3 kali turun padang. Lebih baik Anuar yang tanding sama aja jadinya.
    BN/UMNO jangan dabik dada di Johor. Tunggu PRU-13 nanti.
    Melayu dah mula muak dengan BN/UMNO di kawasan ini. DAP/PR pasti menang kali ini.
    Apa-apa nak jadi...jadilah yang pasti BN/UMNO/MCA kecundang.
    "BIAR PUTIH TULANG JANGAN PUTIH MATA" atau "ALANG-ALANG SELUK PEKASAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN".

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak tanding kt Labis & Bekok?? tu nmenya bunuh diri..takdenye dia brani..kt prmatang pauh pon dia blah..ni kn plak nk kt johor..kaki blit pnye org dia tu...

      Padam

  2. DSAI semakin takut dan perlu mencari kawasan baru yang selamat untuk kelangsungan dalam politik, kini Perak menjadi mangsa kerakusannya.

    Cuma sedikit musykil, kenapa Zambry yang berpeluh?

    BalasPadam

, , , ,