Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Disember 31, 2011

DAP menghancurkan kuasa politik melayu/Islam


Sokongan orang melayu terhadap PAS sudah semakin bertambah lemah. Pada PRU12 PAS mendapat kemenangan dengan 1,352 majoriti, tetapi pada PRK kali ini PAS cuma mendapat 65 majoritinya.

Ini telah berlaku di negeri Kelantan sendiri, tempat kubu kuan PAS. Kalau ditinjau dinegeri2 lain terutamanya di negeri Perak sokongan orang melayu terhadap PAS sudah hampir tiada lagi.

Orang melayu sudah sedar bahawa PAS bukan parti islam yang sebenarnya. PAS sudah tinggalkan perjuangan islam nya. Ini kerana mahu ambil hati dan sokongan dari DAP. Sebab DAP adalah sebuah parti yang sangat anti islam.

Orang melayu juga sudah sedar akan bahaya kehilangan kuasa politiknya. Orang Melayu lebih suka dengan kerajaan perpaduan yang akan menyatupadu kan kaum melayu.

Jika melayu bersatupadu makan kuasa politiknya menjadi kuat dan melayu tidak boleh dipermainkan oleh bangsa lain seperti yang telah berlaku hari ini.

Melayu sedang dipermainkan oleh kaun cina kerana perpecahan kuasa politiknya.

Kedatangan Lee Kuan Yew berjumpa dengan pemimpin2 Pakatan Rakyat juga telah membuat orang melayu tidak suka dengan PAS. Orang melayu tahu bahawa DAP ada hubung kait dengan PAP Singapura.

Tujuan sebenar DAP menyokong PAS se mata2 bertujuan jahat untuk memecahkan kuasa politik orang melayu. Jika kuasa politik melayu sudah pecah makan orang melayu akan tunduk dan terpaksa ikut kehendak DAP.

Lee Kuan Yew telah berjaya memecahkan kuasa politik melayu Singapura. Hingga hari ini melayu sudah hilang kuasa politik nya.

Mahukah orang melayu Malaysia kehilangan kuasa politiknya? Jika mahu, bantu DAP, bantu PAS dan PKR.

3 ulasan:

  1. Celaka lah melayu yg berpecah belah... Jwb la di akhirat kelak

    BalasPadam
  2. Selamat tinggal Pas Fasa 1A Seri Manjung N51 Perak,kami mohon maaf dan terima kasih atas segala nya..Selamat Tinggal !

    BalasPadam
  3. salam tok gajah seperti mana yang sedia maklum.... pantang tok nenek kita jika agama di pijak dan juga maruah di perkotak katikkan.... saya percaya zaman cikgu dulu tentang bagaimana kita menghormati dan sayangi negara..... tapi bagi pendapat saya depa tu kufur nikmat...

    BalasPadam

, , , ,