Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Ogos 19, 2013

Sudah sampai mase UMNO memberi pengajaran kepade kaum keparat ni ....................

Sudah terlalu banyak pengorbanan yang telah kite berikan, sudah terlalu banyak kesabaran yang di lakukan tapi malang nye tube dan racun yang kite terime sebagai pembalasan. Puak2 keturunan yang tak basuh berak ni memang telah di jadikan tuhan sebagai makhluk yang tidak tahu membalas budi.

Tok berharaf agar pemimpin2 UMNO kite sedar dan segere bertindak sebelum nasik menjadi bubur. Jangan di uji terlalu lame kesabaran orang melayu, jangan sampai orang2 melayu jadi meluat kepade pemimpin2 nye. Kini orang melayu yang menyokong UMNO mahu kan pemimpin2 mereke berani dan tegas selain dari jujur dan ikhlas.

Kite mahu pemimpin2 UMNO menunjukkan sifat dan sikap keberanian dan ketegasan nye dalam menangani isu2 yang berkaitan dengan kehendak dan kemahuan orang2 melayu yang menyokong UMNO.

Sebenar nye UMNO sudah terkorban pade PRU13 yang lepas jike orang melayu tidak menyokong nye. Pemimpin2 UMNO harus sedar bahawe UMNO telah di selamatkan oleh orang melayu pade PRU13 yang lepas. Sekarang pemimpin2 UMNO harus tahu dan sedar siape yang sebenar nye musuh UMNO.

Musuh UMNO ini harus di hukum dan di beri pengajaran yang setimpal dengan perbuatan jahat nye. Care berlembut dan bersabat serte memujuk rayu sudah tidak akan memberi kesan ape2, malahan mereke semakin ber tambah2 membenci UMNO. Mereke akan terus berusahe untuk menjahanamkan UMNO sehingge UMNO berkubur.



6 ulasan:

  1. Kalau Paderi Besar Kristian Katholik Tan Sri Murphy Pakiam boleh cabar kerajaan untuk guna kalimah ALLAH,

    Kenapa NGO2 Islam tidak mencabar kerajaan untuk BATALKAN (TUTUP) SJKC & SJKT yang tidak ada dalam perlembagaan negara ?

    Harap renungkan perkara ini wahai semua NGO2 ISLAM

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu!!!! Di mana NGO-NGO melayu yang garang-garang???

      Padam
  2. Betul tu Anon 6:35ptg! Apabila umat Islam berpecah dan berbunuh sesama sendiri, yang ketawa macam SYAITAN durjana ialah si KAPIR MUSUH ISLAM dari penjajah Barat-Israel dan sekutu kuat mereka dari DAPigs/PKR. Dan penyerangan dari MUSUH Islam/Melayu terus makin RAKUS dan GANAS, di Tanah Melayu ini!

    Maka, kita mesti lawan HABIS-HABISAN cubaan puak Kristian Zionis DAPigs/PKR di dlm agenda utama mereka utk. MENGKRISTIANKAN KALIMAH ALLAH, yg. disyaki adalah utk MENUNDUKKAN Jtn-jbtn. agama Islam kita terutamanya JAWI/JAKIM dan MUFTI-MUFTI mulia Islam kita, kpd. GEREJA/VATICAN dan mahkamah sivil yg. berdasarkan undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis - dgn. tujuan utama MENGHAPUSKAN kedudukan Islam sbg. AGAMA PERSEKUTUAN dan Tanah Melayu ini sbg. NEGARA ISLAM!

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

    Jadi, sepatutnya, pemimipin-pemimpin Islam/Melayu kita dari Dunia Islam, janganlah sampai takut lansung kepada GERTAKAN berterusan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis/Bukan Islam ini, macam hamba-abdi mereka!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

    BalasPadam
  3. Bukan NGO Tau! Tapi NGOK <--tu Ayat Pendek, Kalau Ayat Panjang Ialah BONGOK...

    BalasPadam
  4. Perkara hina Islam, mencabar Melayu, hina Raja-Raja Melayu, mempersoal hak Melayu tak pernah terjadi di zaman era Tun Mahathir......tapi lihat perkara penghinaan ini sudah sangat berleluasa pada era sekarang seolah-olah menjadi bahan gurauan dan ketawa. Sungguh Melayu itu sudah hilang maruahnya. Tiadakah lagi anak jati Melayu yg boleh mengembalikan maruah keturunannya????

    BalasPadam

, , , ,