Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, Ogos 23, 2013

Dimane letaknye kedaulatan Negara Islam Malaysia...............


Pusingan kali ni nampak nye telah memehak kepade umat Islam Malaysia khasnye dan juge bagi umat2 Islam di seluruh donie am nye. Rate2 umat Islam di Malaysia berase lege dengan peputusan Mahkamah Rayuan berkenaan isu penggunaan kalimah Allah bagi kaum kristian.

Sebenar nye perjuangan kite ini baru bermule, makin banyak lagi ranjau2 yang pasti kite akan menempuh nye di hari muke nanti. Kaum kristian tidak akan mudah angkat tangan mengak, mereke akan terus berusahe untuk mencapai hasrat nye dengan apecare juge.

Kite sudah tiade lain pilihan selain kembali bersatu padu untuk menentang 'musuh2 Islam' yang sudah pun bertapak dan berdiri tuguh di hadapan mate. Mereke sudah dapat menghidu kelemahan umat Islam di Malaysia yang sedang berpecah belah dalam penguasaan politik.

PAS sudah memang tidak boleh di haraf lagi, hari ini halatuju parti itu sudah jauh terpesong dari sasaran nye untuk membele untung nasib agama Islam. PAS sudah tunduk tersungkur sujud di hujung kaki kaum kafir. PAS terpakse berbuat demikian se mate2 untuk mendapat sokongan dari kaum kafir demi kepentingan parti politik nye.

Kini kite sudah tiade yang lain untuk bergantung haraf selain dari UMNO yang sudah ternyate kebenaran nye dan ke ikhlasan membele agama Islam di Malaysia ini. Perjuangan UMNO memang ternyate benar2 telah membele nasib kaum melayu dan agama Islam selame memerintah negare.

Tok sangat yakin hanye UMNO sahaje yang boleh mempertahankan kedaulatan dan maruah agama Islam dari di cemari oleh kaum laknatullah yang ujud di muke bumi Malaysia. Tanpa perjuangan UMNO Tok yakin kaum kafir ni sudah pun tercapai niat dan cite2 yang mereke idamkan, iaitu memurtad kan sebanyak mungkin orang2 Islam di Malaysia ini.

Khamis, Ogos 22, 2013


Kalimah Allah: Permohonan gereja ditolak



PUTRAJAYA 22 Ogos - Mahkamah Rayuan sebentar tadi membuat keputusan menolak permohonan Gereja Roman Katolik untuk membatalkan rayuan kerajaan dan majlis agama Islam berhubung kebenaran menggunakan kalimah Allah dalam majalah mingguan Herald.

Keputusan itu dibuat oleh panel tiga hakim diketuai Datuk Seri Abu Samah Nordin yang bersidang bersama Hakim Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Hakim Datuk Rohana Yusuf. - UTUSAN ONLINE

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Mahkamah/20130822/ma_10/Kalimah-Allah-Permohonan-gereja-ditolak#ixzz2cgOj5Yx6
© Utusan Melayu (M) Bhd

3 ulasan:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas berita baik ini. Dan TERIMAKASIH di atas KEBERANIAN dan KETEGASAN Majlis agama Islam, KDN, PERKASA/JATI/NGO-NGO Islam/Melayu, peguam-peguam-peguam/hakim-hakim (TULEN), aktivis-aktivis media sosial siber, dsbnya yg. melawan KEBIADAPAN pihak Gereja Katolik/Vatican. Gembira betul bila tengok umat Islam/Melayu begitu BERSEMANGAT memperjuangkan Islam/umatnya spt. dlm. gambar!

    Gereja Katolik/Vatican ini, disyaki sudah diambil alih si puak KAPIR GANAS dan BIADAP dari Kristian Zionis DAPBIAWAK/PKR (dan sekutu mereka dr. rejim PAP-Barat-Israel), utk. MENJATUHKAN Islam/umatnya, kuasa Mufti-Mufti/Jbtn-jbtn. agama Islam (terutamanya JAWI/JAKIM)/Mahkamah-mahkamah Shariah. Dan tujuan utama puak Kristian GANAS ini ialah utk. MENJATUHKAN Islam sbg. AGAMA PERSEKUTUAN dan Malaysia, bumi PUSAKA kita ini, sbg. NEGARA ISLAM, dan menghasut seluruh masyarakat Kristian terutamanya dari Bumiputera Sabah/S’wak supaya membenci Islam/umatnya terutamanya orang Melayu/UMNO; jadi senang diJAJAH!

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPigs/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

    Skrg. kita dari seluruh umat Islam/Melayu, mesti tumpu pd. perjuangan seterusnya di peringkat seterus yg. penting pd. 10 Sept. di Mahkamah Rayuan , terhadap rayuan kerajaan menentang keputusan Mahkamah Tinggi dari hakim CINA, yang membenarkan akhbar mingguan Katolik, The Herald menggunakan Kalimah Allah.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam
  2. kalau kalimah Allah pun PAS tidak minat untuk pertahankan, apa lagi nak bentuk negara Islam dengan undang-undang Islam, mampos PAS tak akan buat...bukti PAS dengan Syiah sama, mana taknya, pemimpin mereka bebas berzina waima dengan isteri orang...tak takut dengan bala dunia dan balasan akhirat...

    BalasPadam
  3. Patutnya juga, kita kena pastikan di masa hadapan, mana-mana isu berkaitan ISLAM dibicarakan di MAHKAMAH SHARIAH! Kalau kita tak perjuangkan ini, bayangkanlah, esok si KRISTIAN ZIONIS DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka, Barat-Israel) mungkin akan HINA Al-Quran suci kita pula, dsbnya. Lepas itu minta bicara kat mahkamah sivil lagi, terus suruh umat Islam TUNDUK lagi kpd. undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIAQ Barat-Zionis!

    Makcik Sambal Belacan
    .

    BalasPadam

, , , ,