Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Ogos 31, 2009

Sejarah Masjid Babar di India

Di India, kaum Islam sanggup mati kerana memepertahan kan maruah agama Islam. Lebih 2000 nyawa terkorban demi untuk memepertahankan Masijd Babar di robohkan oleh kaum hindu.

Di Malaysia pula kaum Islam sanggup berbalah sesama Islam kerana mempertahankan sebuah kuil. Kuil yang hanya berasal dari seketul batu di letak kan di bawah sepohon kayu besar.

Ini berlaku se mata2 kerana politik. Masing2 mahu mendapat sokongan dari kaum kafir ini. Segala kehendak dan kemahuan mereka perlu di ikuti dan ditunaikan. Sudah nampak jelas bahawa kaum Islam sudah tunduk mengikut perintah kaum kafir.

Jika kaum Islam bersatu dalam kuasa politiknya, perkara sebegini tidak akan berlaku. Selagi kaum Islam tidak mahu bersatu, kaum kafir ini akan terus mempermainkan kaum Islam sehingga mereka dapat berkuasa memerintah sepenuhnya.

Jangan lupa sejarah 'Andalusia'.

Andalusia (bahasa Sepanyol: Andalucía) merupakan sebuah komuniti berautonomi (wilayah) Sepanyol. Ia merupakan komuniti berautonomi yang mempunyai penduduk yang paling banyak.

Andalusia terkenal kerana menjadi pusat kerajaan Islam Bani Umaiyyah pada abad ke-8. Bandar-bandar seperti Cordova dan Granada telah berkembang menjadi pusat ilmu serantau pada zaman itu. Namun, Andalusia telah dikuasai oleh kerajaan Kristian selepas abad ke-15 dalam peristiwa-peristiwa yang dikenali sebagai Reconquista.


Akhirnya melayu/Islam juga yang akan menerima bale kehancuran nya.


4 ulasan:

  1. Di Malaysia orang India tak merobohkan masjid. Yang merobohkan masjid orang Islam sendiri, puak-puak UMNO sendiri.

    BalasPadam
  2. Tok gajah...semua blogger umno teluk intan macam nie ke???

    di Malaysia yang robohkan masjid ialah umno

    http://www.youtube.com/watch?v=Z1OLMLYNs9k

    atau pun

    www.youtube.com/watch?v=Qtf3SosPEyc

    memng bodohnya umno bila robohkan masjid yang hampir siap nie....lain kali nak posting jangan buat malu orang teluk intan....

    BalasPadam
  3. Thanks tok gajah...aku akan ambil link ni dah copypaste kat blog2 penyokong MIC hehehee....baru padan muka hangpa...main isu perkauman...

    BalasPadam
  4. Sebelum tempat Majid Babar Yang itu tempat kuil ayothi. They destroy the kuil first. Kau tidak tahu apa sebenarnya berlaku tapi create blog pula. Macam bodoh je 🤭🤣🤣🤣 yalah suka tukur sejarah Kan..

    BalasPadam

, , , ,