Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Jun 07, 2015

PAS memang takut sama itu DAP - Ini buktinye

Pade mule2 nye atuk rase teruje juge bile mendengar bahawa PAS putuskan segale hubungan nye dengan DAP. Perkara ni juge kunun nye telah dipersetujui sebulat suare dan tanpe bahasan.

Sekarang marilah kite same-same bace ape pule yang diperkatekan oleh Tuan Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali - perkare ni memang nampak sungguh melucukan...........


"Sekarang, setiausaha agung kata putus dengan DAP belum muktamad



Usul memutuskan hubungan dengan DAP masih belum muktamad kerana ia perlu dibuat Majlis Syura Ulama walaupun setelah diluluskan muktamar, kata Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali.

Katanya, ini kerana kerjasama PAS dengan parti lain dalam pilihan raya pada 1986 dan 1999 diputuskan 2 badan dalam PAS, iaitu Jawatankuasa Pusat dan Majlis Syura.

"Memang (dewan) ulama ada sebut, tapi ia belum muktamad. Hendak masuk (Pakatan Rakyat) ada hukum, dan hendak keluar pun ada hukumnya," katanya........."

Artikel Penuh: http://bm.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=285852:sekarang-setiausaha-agung-kata-putus-dengan-dap-belum-muktamad&Itemid=2#ixzz3cKiaWRch
Follow us: @MsiaChronicle on Twitter

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,