Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Januari 29, 2014

Pemimpin2 Pakatan Rakyat Selangor cube sorok kan bangkai gajah dengan nyiru...............




Tok tak pun terkejut dengan khabar berite tentang kekecohan Pakatan Rakyat yang memerintah Selangor ni, dah sememang nye dari asal Tok dah menjangke kan perkare ni pasti akan berlaku. Cume mase nye sahaje yang sukar di tentukan. Make sekarang mase itu sudah pun tibe.

Pergolakan Pakatan Rakyat Selangor semakin bertambah parah. Pemimpin2 nye sedang mencari jalan untuk mengembalikan kepimpinan parti itu kelandasan yang betul. Persoalan yang amat rumit untuk di fahami oleh rakyat Selangor terutamenye penyokong2 PR ialah tentang perletakan jawatan oleh ADUN Kajang.

Persoalan seterus nye pule mengape Anwar Ibrahim perlu untuk bertanding mengisi kekosongan jawatan itu. Sebenar nye ketika ini angin sedang bertiup kencang menyatekan Anwar Ibrahim akan mengantikan jawatan Menteri Besar Selangor yang sedang di pegang oleh Khalid Ibrahim.

Ketike ini Anwar Ibrahim ber sungguh2 menafikan tentang berite ini. Sekarang kite same2 tunggu perkembangan seterus nye, same ade Anwar Ibrahim ni bercakap benar atau pun awta.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,