Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, November 15, 2013

Melayu akan binase jike PAS terus bersengkokol dengan DAP....?

 Agak lame juge Tok masuk ke laaman blog kerane kesebukan di ladang, terutame nye menguruskan jualan ternakan ketike perayaan Deepavali yang baru lepas tadi. Menghabis kan stok lame dan menguruskan kemasukan anak2 ayam yang baru.

Sekarang barulah ade sedikit mase kelapangan untuk berbelok semule. Tok rase kerugian juge kerane tidak ikut serte membantu ketike PRK DUN Sg Limau baru2 ni. InshaAllah Tok akan terus membantu UMNO dalam semue usahe untuk menyedarkan kaum melayu yang dah terpesong dan tersesat arah tuju mereke.

Tok peratikan, dizaman serbe morden dan berkemajuan ni masih ade lagi melayu yang tidak mau belajar,  tidak suke belajar  dan paling malang tidak boleh di ajar. Melayu jenis ni boleh dikatekan sudah berkumpul dalam PAS dan menjauhkan diri mereke dari dunie luar.

Tok kecewe juge tentang kaum melayu yang masih lagi berdegil mahu membantu PAS yang bersengkokol dengan DAP. Kite harus sedar bahawe DAP yang diterajui oleh kaum2 cine yang berhaluan kiri tu tidak paernah sedikit pun berjase kepade orang2 melayu, bahkan kaum ni lah yang telah menekan dan membantutkan ekonomi kaum melayu di Malaysia ni.

Sokongan DAP terhadap PAS tidak berasakan keharmonian dan kejujuran secare mutlak. Sokongan DAP terhadap PAS hanye palsu belake. Malang nye penyokong2 PAS telah berjaye di butekan mate dan di tulikan telinge mereke oleh pemimpin PAS yang hidup berselindung di bawah jubah dan ketayap putih nye.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,