Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, Jun 21, 2013

Wajah2 yang terkecewe.............

Tok peratikan memang dah jelas terpancar cahaye kekecewean pade wajah2 pemimpin2 Pakatan Rakyat selepas PRU13 tadi. Yang paling terkecewe ialah Parti Keadilan Rakyat, pemimpin nye Anwar Ibrahim lah yang paling terkecewe kerane beliau sangat2 berharaf untuk mengambil aleh pemerintahan negare.

Pade PRU13 rakyat yang bijak sudah pun memberikan keputusan nye, rakyat masih lagi mahukan kerajaan Barisan Nasional terus menerajui kepimpinan negare. Rakyat tahu dan sedar tentang keupayaan kerajaan BN yang telah terbukti sudah terlalu banyak berjase kepade rakyat.

Anwar Ibrahim harus sedar bahawe rakyat sudah pun membuat pilihan nye, pilihan rakyat ialah kerajaan Barisan Nasional. Sepatutnye Anwar Ibrahim harus menghormati keputusan rakyat ini. Tetapi malang nye Anwar Ibrahim terus mempertikaikan keputusan rakyat.

Sekarang Anwar Ibrahim sedang giat mengendalikan satu program yang di sebut 'blackout 505'. Pade pendapat Tok perbuatan Anwar Ibrahim ni adelah satu kerje bodoh dan siye2. Tok kate begitu kerane ianye cume membuang mase, tenage dan wang ringgit sahaje. 'Blackout 505' pasti tidak akan mengubah keputusan rakyat yang telah memilih kerajaan BN.

19 ulasan:

  1. BEROK BEROK INI BUKAN CINTAKAN DEMOKRASI, TAPI ANARKI.............HARAMJADAH

    BalasPadam
    Balasan
    1. siapa berok paling jahat kt malaysia?
      anwar ibrahimmmmmmmmmmmmm

      Padam
  2. Perangai Anuar ni banyak peliknya. Yang ketaranya dimana Anuar tak bolih terima bila rakyat berkata "NO".

    Rakyat majoriti mesti kata "YES" khas untuk dia.

    Pandai Anuar pun otak mangkuk

    BalasPadam
  3. SAEKOR ANJING GILA PUNYA PASAL, 28 JUTA RAKYAT MALAYSIA HIDUP DALAM HURU HARA.
    YANG MENYOKONG PUN OTAK GILA PUNYA............GILA GILA GILA........
    KALAU ANJING GILA JADI PM, PENGIKUT TETAP JADI ANJING.
    THINK AND THINK INTELLIGENTLY LA....

    BalasPadam
  4. Yang saye xpaham, knp lame sngt berok2 ni dibiorkn buat sesuke hati mak bapak dia, negara ni xde undang2 ke..pemimpin2 kerajaan xrase ke ape yg rakyat rase...kat singapore ade beruk2 mcmni, atau zaman tun dulu ade ke bende2mcmni...

    BalasPadam
  5. Sebab tu besok 22-6-2013 PDRM diminta lepaskan ANJING2 K9 mereka sebab yang dating pun anjing anjing Gila Anwar Ibrahim, Mat Sabu dan DAP.

    BalasPadam
  6. masa macam ini perlu digerakan pdrm dan tentera jangan harap pdrm bolih mengawal keadaan apa yg berlaku sebelum ini banyak harta awam musnah dan pdrm tidak dapat mengawal kera kera pemdemo diharap pihak kdn dan kemeterian pertahanan berkerjasama dalam hal sedemikian supaya rakyat tidak terasa tergugat dengan demo yg diadakan olih kera kera pemdemo rakyat mahu hidup aman dan tenteram kenapa harus diganggu saban minggu dan bulan seta tahun dengan demo ada kah mereka mencabar rakyat yg tidak menyokong mereka bangkit menentang mereka jangan sampai pemdemo hancur nanti.

    BalasPadam
  7. ANWAR NI PUN BODOH BIN BANGANG.
    DIA TAK TAHUKAH, KALAU PUN IA DAPAT KUASA SECARA HARAM.....RAKYAT ATAS PAGAR PUN AKAN TURUN KE JALANRAYA.
    JAMTU BARU DIA TAHU THE REAL PEOPLE POWER.
    NASIB DIA MACAM NASIB SADAM HUSSAIN.
    LET'S WAIT AND SEE.

    BalasPadam
  8. AIMB = Anwar Ibrahim Memang Bodoh... Bukan CIMB yer kawan2.

    BalasPadam
  9. Kita adakan pilihanraya dan pilih wakil rakyat adalah untuk membawa suara rakyat ke Parlimen dan Dewan Undangan Negeri, bukannya pilih kepala samseng untuk buat rusuhan, buat kacau di jalanraya dan menyondol apa saja termasuk taik sendiri macam babi. Negara ini ada undang-undang dan perlembagaan yang perlu dipatuhi oleh setiap individu bergelar warganegara. Tetapi pembangkang terutama Anwar Ibrahim dan DAP memang sengaja mahukan keadaan kucar kacir dan pergaduhan berlaku kerana itulah perancangan mereka seperti yang didedahkan oleh Mohamad Razali, bekas orang kuat DAP/Lim Guan Eng. "Dalam DAP ini ada tujuh belas (17) orang pakar strategi yang dilantik oleh Setiausaha Agung DAP. Lima belas (15) orang Cina, seorang (1) India dan seorang (1) Melayu. Saya merupakan wakil orang Melayu yang berada dalam G 17". "Saya dilatih hampir tiga tahun oleh pihak Israel.Latihan yang saya terima semuanya berbezalah daripada US, UK, Australia, Jerman, Kanada, Belgium". "Saya cuma terima dua ideologi saja. Satu Malaysian Malaysia dan lagi satu fahaman Zionis. Lain..semua saya tolak". "Tugas utama saya semasa saya berada dalam Kerajaan Negeri adalah merancang bagaimana nak mengusir orang Melayu ni keluar daripada Pulau Pinang". "Kekuatan atau kewangan DAP sekarang ini terlalu kukuh. Saya berani kata, DAP merupakan satu parti yang paling kaya di Malaysia ni. UMNO pun tak kaya macam DAP ni". “Memang betul, Anwar memang kaki liwat. Apa yang dikata dalam Parlimen it’s all true but we need him . Dia sebagai orang tengah antara Pas dengan DAP. 'Anwar Ibrahim hanya akan menjadi Perdana Menteri selama dua tahun sahaja.Kita akan turunkan dia melalui isu moral dengan isu rasuah, bukti-bukti dia ada di tangan Karpal Singh'. Setiap bulan Mat Sabu akan diberi RM15,000 oleh DAP.Mat Sabu pernah mengaku kepada CN Afghani, ‘ada pihak tolong bayar’, apabila ahli seumur hidup Pas itu membangkitkan isu kereta baru Honda CR-V yang dipakai oleh Timbalan Presiden Pas itu. Pada November tahun lepas, bekas blogger reformasi, Ibrahim Baba (IB) mendedahkan sekurang-kurang terdapat 10 individu kanan dari Parti Islam SeMalaysia (PAS) telah dibayar DAP setiap bulan. Semua ini didedahkan bukan untuk mengaibkan sesiapa tetapi supaya para pengikut jangan terus ditipu hingga dijadikan babi oleh pengkhianat/pembelot negara. Fikirkanlah kenapa Lim Guan Eng cepat-cepat ikut undang-undang angkat sumpah sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Kalau SPR tak adil, bererti kemenangan DAP itu adalah tak betul atau tak sah!!!Kalau SPR menyeleweng, kemenangan pembangkang di Kelantan dan Selangor juga adalah tidak sah!!! Jadi janganlah terus membodohkan dan membabikan diri dengan turut dalam perhimpunan untuk mendengar pembohongan Anwar, sepertimana dia telah berbohong kepada seluruh dunia mengenai 15 SEPTEMBER 2008.

    BalasPadam
  10. MELAYU JANGAN JADI BODOH DAN BARUA.
    USE YOUR INTELLIGENCE..........

    BalasPadam
  11. Sebenar nya yang banyak menjadi penyokong Anwar ada lah orang2 Melayu yang gagal dalam usaha2 seharian mereka.Mereka2 ini yang gagal terdiri dari bekas penjawat2 kerajaan dan di badaan2 private.Ada juga ahli2 peniaga yang gagal dalam menjalaankan perniagaan mereka sendiri dan juga terdiri dari pelajar2 yang gagal dalam bidang pelajaran mereka.Orang2 yang berperagai suka menyalahkan orang lain atas kegagalan mereka sendiri ini lah menjadi pemankin kepada mereka2 yang mudah terpanching dengan hasutaan jahat supaya membenci kerajaan.Chuba kamu ingat2 kembali,pertamakali siapa mereka yang megajak kamu ka demo2 jalanan.Ada kah mereka2 itu terdiri dari kalangan orang2 yang berjaya dalam perkerjaan harian mereka atau sebalik nya.Atau pun dengan ada gabungan2 china kamu kira berdemo itu ada benar dan wajib kamu sokong.Tepok dada tanya hati "HAI HATI ADA KAH KAU MASEH BERKALIMAH ALLAH LAGI" kalau hati kamu berkat"KALIMAH ALLAH ADA DI SEMUA HATI" kamu berlangkah keluar esok dengan berdo'a semuga kematian di hari esok sebagai sahid.Seburok2 melayu memerentah maseh azan kedegaran.Biar lah melayu tu rasuah ada juga melayu yang kaya di kubur nati di sendiri yang jawap,dari si china kaya kita di hina mana lebeh baik.
    Buka mata besar2 lihat kiri dan kanan china ada kuasa sikit aja mereka semua nya kaya kalau mereka berkuas nanti apa akan jadi? Dah jadi pun,maka tu buka mata tu besar2 lagi lihat dan fikirkan apa dah jadi di P.Pinang siapa yang berkuasa sekarang ada kamu kisah.Lah ni kamu buka mata besar2 lagi sekali sambil tepok dada last sekali ambil dua blah tangan hang taruk kat kepala pikiak betul kah apa yang nak hang lakukan tu.PRINSIP ORANG CHINA KALAU APA DEPA NAK BUAT DEPA KIRA DULU UNTONG ATAU RUGI.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang betul,dulu orang melayu papa yang kaya majoriti cina.Bila kerajaan BN dah naik ekonomi orang melayu sikit,ada orang melayu menjadi bodoh dan tak boleh berfikir. Bila orang melayu dah boleh jalankan projek dan tak alibaba kan cina2 ni kepanasan ,mula cakap open tender dan kroni la,sebab orang melayu dah boleh buat kerja.Mereka tau orang melayu belum menguasai ekonomi 100%.Jadi sebelum melayu menguasai mereka kaum cina DAP ni cuba sekat.Tetapi ada orang melayu bangang ikut jejak mereka.

      Padam
  12. Wajah2 yg akan dibakar oleh iblis dan direjam oleh setan.

    BalasPadam
  13. FRU sepatutnya wujudkan Unit Khas Babi..bila ada demotrasi, tak perlu polis ambil tindakan, buang masa meka akan spin sebab jurugambar meka beribu yg sanggup jual gambar polis belasah pendemo, Babi ini d masukan ke dalam kontena 40 kaki sekurang kurang 4 kontena..penuh dgn Babi, Babi tu jgn beri makan 2 hari..Bila sampai di Padang merbok lepaskan babi tu yg d letakkan kerangga terlebih dahulu, pencacai Pas , dap Puki R akan lari sure akan lari..Dap hanya makan babi yg da potong babi hifup meka mana berani..Puak Pas an PuKiR lagi lah..ada siaa setuju.

    BalasPadam
  14. malang sungguh....rakyat tersalah pilih MP dari kalangan monyet, kera,berok, lotong, siamang, ungka dan babi hutan sebagai wakil pembangkang mereka dlm parlimen...

    BalasPadam
  15. kepada beruk2 melayu yg.nak tunjuk kebodohan dipadang merbok esok..

    mahasiswa cinabeng tetap terus belajar ulangkaji pelajaran di universiti..

    mahaswel melayu sibuk dijalanan dan berkhemah untuk menjahanamkan bangsa sendiri..

    akhirnya, mahasiswa cinabeng keluar dengan segulung ijazah kelas pertama dan tak perlu bayar PTPTN. Kerja terus jadi bos dan kuli mereka kelak adalah mahasewel yg.terus berungut kerana skim gaji mereka kecil dan terpaksa bayar PTPTN kerana ijazah yg.ada hanya cukup makan..

    gen2felda

    BalasPadam

, , , ,