Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Jun 24, 2013

Akhirnye, dah ngaku tertewas juge....................

Monday, June 24, 2013


Tiada lagi Black 505, buat masa ini






Pakatan Rakyat tiada rancangan untuk melanjutkan lagi perhimpunan Black 505 bagi mempertikaikan keputusan pilihan raya umum ke-13 pada 5 Mei lalu, kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun, kata ketua umum PKR itu, kumpulan NGO mungkin akan terus menganjurkan perhimpunan itu dan beliau tidak dapat bercakap bagi pihak mereka............


Tok sangat bersyukur kerane akhir nye ketue umum PKR ni dah mule tersedar diri, beliau tahu apebile dirinye dah kalah. Mungkin perhimpunan Black 505 pade 22hb Jun tadi telah memberikan kesederan bahawe rakyat Malaysia cintekan keamanan dan kedamaian, bukan nye berdemo dan berhimpun membuang mase, tenage dan wang ringgit.

Pemimpin2 dan penyokong2 PKR harus sedar bahawe parti itu masih lagi belum mendapat sokongan penuh dari kaum melayu. Untuk mendapatkan sokongan dari kaum melayu, PKR haruslah membukti kan parti itu lebih hebat dari mana2 parti terutame nye UMNO. Setakat ni tentang apekah yang boleh di katekan PKR tu hebat sangat?

Bagi pendapatan Tok, tidak ade ape2 langsung yang boleh menyate kan tentang kehebatan PKR jike di perbandingkan dengan UMNO dalam kontek pembelaan bangse melayu, agama Islam dan negare. Pade kace mate kaum melayu, perjuangan PKR masih lagi nampak terlalu samar.

14 ulasan:

  1. SEBELOM SUBOH DAH DTG....TEHEGEH HEGEH YB YB YG BANYAK HUTANG DTG ANGKAT SUMPAH.....PENYOKONG2 PUN DAH MULA ANGKAT KAKI...!! KECEWA AGAK NYA DGN PEMIMPIN TERCINTA !

    BalasPadam
  2. boleh caya ke?!

    BalasPadam
  3. takyah la caya cakap si BABI ni..

    BalasPadam
  4. Sape caye kata-kata juburi ni jawabnya pendek umor... kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  5. kesian pendemo tidor di padang. Ketua mereka tidor dalam air-con. tilam empuk. bangun pagi demo lagi kat parlimen. ketua mereka angkat sumpah. setuju pru lepas sah. apa nak jadi pd orang melayu tahu demo saja. orang cina usaha cari duit. ekonomi mereka baik.

    BalasPadam
  6. yg baring tu melayu bahalol rela diri di liwat oleh nuaq brahim

    BalasPadam
  7. rasanya yang bagi komen kat atas tu ahli UMNO/BN cawangan baru SPR... he3. Apapun tahniah sebab sentiasa bodoh dan rela diperbodohkan.... tapi PERASAAN cerdik

    BalasPadam
  8. anwar aljuburi PAS, PAS aljuburi anwar, anwar aljuburi PAS, PAS aljuburi anwar, anwar aljuburi PAS, PAS aljuburi anwar, anwar aljuburi PAS, Pas aljuburi anwar. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  9. dari mula mmg dh tau akan tewas..tak kan ke mana kumpulan ni...tapi semangat perjuangan melayu tu yg harus dibangga kan...dan semangat ini akan bersemarak hingga ke Sabah & S'wak sebelum PRU 14...insya'allah

    BalasPadam
  10. kah kah kah. hanya engko dan suku sakat ko yang bangang kata pendemo berjuang semangat melayu. podah. dah tau anuar tu peliwat,gay,kaki betina,talibarut yahudi,talam 4 muka....,yang ko pi sokong apahal.takde Allah s.w.t nak izinkan de.

    BalasPadam
  11. Muka paling tak tahu malu di Malaysia.

    BalasPadam
  12. tok, banyak2kan bersyukur bab perkara lain. bab anwar dh berenti buat onar, sila tangguhkan dulu. si sial muka sessumpah dan berjiwa babi ni, tindakannya sukar dikawal. dia boleh bertukar dari watak jin buragas ke watak babi sondol serta merta....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok sangat yakin di suatu hari kelak DSAI ni pasti akan insaf dan kembali kepangkal jalan.

      Tok rasekan terlalu rugi bagi kaum melayu berpecah belah dalam politik dan tidak mustahil jike ianye berterusan kite pasti akan kehilangan kuase politik.

      Padam
    2. Al-Juburi ada perasaan menyesal dan insaf?? Tolong jangan buat lawak la tok. Sampai nyawa dikerongkongan pun Al-Juburi ni akan kelentong semua orang termasuk malaikat...

      Padam

, , , ,