Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, April 27, 2013

Pakatan Rakyat yang gile bayang...............



Tok agak dah lame juge tak men jenguk2 blog kerane kesibukan tugas2 di ladang. Tapi Tok tak pernah ketinggalan nonton TV yang lebih banyak mendatangkan faedah kepade semue rakyat Malaysia.

Nampak nye semakin dekat hari ngundi semakin rancak lah ke due2 belah pehak berkempen di sane sini. Dalam blog2 juge tidak ketinggalan penyokong2 dari ke due2 belah pehak saling berhentaman di atare satu same lain. Blog2 dari Pakatan Rakyat semakin menjadi2 membuat fitnah dan menaburkan cerite2 palsu yang tak masuk dek akal langsung.

Tok ucapkan syabas kepade blogger pro kerajaan yang rajin dan bijaksane telah berjaye menepis segale tohmah dan fitnah dari blogger PR. Di samping itu juge blogger Pro kerajaan telah berjaye dalam misi nye mempromosikan kehebatan kerajaan BN keseluruh donie.

Nampak nye PR sudah ter kapai2 dan dah hampir lemas tenggelam kerane kejayaan serangan2 dari semue pehak seperti RTM, medie cetak serte kempen2 dan ceramah2 yang telah di anjurkan oleh menteri2 kite.

Kecelaruan dalam PR semakin menjadi bertambah parah selepas pernamaan calon, boleh di katekan di semue kawasan DUN dan parlimen yang mereke tandingi timbul masalah rubutan kerusi. Paling ketare ialah di antare PAS dan PKR. Peristiwe berebut kerusi ini telah menimbulkan perbalahan dan permusuhan dalam selimut pade PR.

Tok yakin BN akan terus kekal memerintah negare Malaysia ini selepas PRU13.

1 ulasan:

  1. Salam.....pe kata jika BN menang besar(inshaallah, mudah2an) diraikan dengan sujud syukur, jgn bersorak2 keterlaluan...mohon panjangkan..

    BalasPadam

, , , ,