Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Mac 02, 2013

Inilah yang Tok katekan beno2 HARAMJADAH!!!..........

Dari dulu2 lagi Tok dah pun berpesan kepade semue anak2 cucu2 dan cicit2 Tok supaye menjauhi kumpulan parti haramjadah ni. Kumpulan "Pakatan Rakyat" ni memang haramjadah! Dua orang wira negara kite telah terkorban menentang musuh demi mempertahankan kedaulatan negare. Kesedihan dan kepiluan keluarga dan sanak saudare yang terkorban masih melande hati dan perasaan kehilangan orang yang tersayang.

Dan tidak ketinggalan pule seluruh rakyat yang setie kepade agama, bangse dan negare sedang meratapi pemergian wira negare kite yang tersayang serte gagah berani mempertahankan kedaulatan tanah air. Sedang kite meratapi pemerigian wira2 negare, kumpulan haramjadah ni pule bergembira dab bersukeria sambil memperlekeh kan wira2 dan pemimpin2 negare.

Sungguh malang, di dalam negare kite yang aman dan makmur ni masih lagi ade petualang2 busuk yang sentiase menghasut, memfitnah dan memporakperandekan ke amanan dan kemakmuran negare. Puak2 haramjadah ni akan terus menerus mempertikaikan ape saje yang kerajaan lakukan demi kepentingan rakyat. Mereke hanye tahu mengutuk dan menghine kerajaan, sedangkan selame ni mereke tidak pernah berbuat ape2 pun yang baik untuk negare.

Kite bukan saje tidak harus menyokong kumpulan ini, tetapi pade PRU 13 ni kite mesti hapuskan kumpulan haramjadah ni dari bumi Malaysia kite yang tercinte. Selagi kumpulan ini ujud, negare akan terus terancam dengan tindak tanduk buruk dan kotor dari pengkhianat agama, bangsa dan negare ini.

Di bawah ni Tok siarkan klip VDO dari kumpulan haramjadah untuk peringatan kepade anak2, cucu2 dan cicit2 Tok Gajah46.


'Lahad Datu incident used as diversion'



6 ulasan:

  1. Moga2 dalam PRU13 kita dapat merejam Politik bangsat ini...agar ia tidak tumbuh lagi !!Insyaallah

    BalasPadam
  2. apa saja yang tak baik dalam Malaysia ni... konspirasi UMNO... yang baik semua PR punya....pttuuuuuuiiiiiii... aku pun boleh jadi PM kalau cuma nak salahkan orang

    BalasPadam
  3. AKU RASA APA YANG DIPERKATAKAN OLEH CINA LAKNAT NI ADA KEBENARANNYA SEBAB KDN DIBAWAH HISHAMUDDIN MEMANG BAPOK BELAKA....MAAFKAN AKU

    BalasPadam
  4. Memamg betoi le ape yg d kata kan tian chua 2... Ramai melayu mati d sebab kan rasuah , pemalas , hina dan sebagai nya... Jom le kite ubah dasar kerajaan yg ada sekarang . Kita tukar dr akar , batang , dahan , daun , bunga.. Klu leh biarkan melayu merempat, pas 2 melayu pasti akan bangun dan maju .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku setuju cadangan ko tu. Tapi aku nak kena kan beberapa syarat dulu. No1 aku taknak nik aziz, najib dan rakan2 . No2 aku taknak ada nama melayu di tanda2 jln raya, kampung, banggunan. No 3 aku taknak melayu dok di semenanjung msia ( kalau boleh hantar semua belayu ke sabah dan sarawak) . No4 hapus dan haram kan penggunaan bahasa melayu dalam pertuturan mahu pun tulisan. No5 haram kan melayu menjadi calon pilihanraya di semenanjung. No6 jangan bagi melayu berkerja di sektor kerajaan. No7 sebarkan seluruh dunia yg bangsa melayu nie adalah bangsa yang membenci pada bangsa.

      Padam
    2. cakap org putih pon terkangkang..macam ni ke pkr memilih pemimpin. Ahli parlimen pulak tu...memalukan parlimen malaysia. Lps PRU 13 ni eloklah buka stall jual kueytiaw lg bagus..

      Padam

, , , ,