Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Mac 13, 2013

Bolehkah ulamak2 PAS berfikiran same dengan cara cine ni berfikir........

Kalau Tok kate ulamak2 PAS ni 'sesat' tentu ramai yang sangat marah pade Tok. Tapi pade hakikat nye ulamak2 PAS ni semenang nye dah pun sesat. Ulamak2 PAS nampak nye ber tambah2 sesat selepas pemergian nye Datuk Fadzil Nor Presiden PAS yang dah lame meninggal tu.

Hari ini ulamak2 PAS ni lagi makin bertambah teruk sesat nye. Nampak gayenye ulamak2 PAS dah menganggap kafir tu same aje macam Islam. Isu kalimah Allah sudah selamat mereke selesaikan. Dengan kejayaan mereke ni pasti PAS akan dapat durian runtuh dari pengundi2 yang beragama kristian. Pendek kate kalau hindu dan buddah teringin nak gunekan kalimah Allah pun boleh apebile Pakatan Rakyat memerintah nanti.

Sekarang PAS tidak lagi mentingkan soal agama Islam dalam perjuangan nye, perjuangan Islam PAS hanye tinggal 'dibibir mulut' pemimpin2 ulamak PAS. Pemimpin2 ulamak PAS ni tahu dan mereke sedar bahawa semue pemimpin2 DAP dan sebahagian pemimpin2 PKR tu memang nye anti-Islam dan juge anti-Melayu. Boleh di katekan hampir 70% pemimpin2 DAP dan PKR tu menganuti agama kristian.

Dalam perjuangan Pakatan Rakyat, PAS cume dianggap sebagai menempel sahaje. Boleh dikatekan hampir semue calun2 PAS di luar negeri Kelantan menang dengan bantuan DAP dan PKR. Itu pun ianye meliputi lebih kurang 10% sahaje. Dengan hanye mendapat sokongan lebihkurang 10% ini mampukah PAS bersuare lantang dalam Parlimen Pakatan Rakyat?

Untuk ulasan selangut nye yang lebih terang dan jelas, marilah kite same2 tonton ni klip VDO di bawah ni.......



5 ulasan:

  1. ULAMAK2 MANA BOLEH BERFIKIR SEBAB OTAK MUSIBAT TU SEMUA ASYIK INGATKAN NONOK BINI ORANG JER!!

    SAMA DGN ANWAR HOMOSEX TEGAR ASYIK INGAT BONTOT MAT JAMBU JER!!

    BalasPadam
  2. MAKSUD AKU ULAMAK2 PAS!!!

    BalasPadam
  3. I read this paragraph completely on the topic of the resemblance of most recent and preceding technologies, it's awesome article.

    Here is my site; comment augmenter vues youtube
    my site - acheter des vue sur youtube

    BalasPadam
  4. Very energetic blog, I enjoyed that a lot. Will there be a
    part 2?

    Feel free to surf to my web page :: acheter followers twitter

    BalasPadam
  5. Ulamak PAS mana ada masa nak fikir secara frasional untuk kepentingan UMMAH,yang mereka fikir hanya untuk ajak orang sokong PAS untuk menang pilihanrayta dan JADI YB,ulamak hempuras,Sampolimok.

    BalasPadam

, , , ,