Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, November 10, 2012

Tn Guru Nik Aziz terkedu ............ kene kentut.......


Tok nak cerite sikit tentang kes Nurul Izzah dan 'kenyataan' nye tentang kebebasan beragama. Tok tak salahkan Nurul Izzah tentang terbangkit nye isu ni, mungkin isu ni ditimbulan dengan sengaja untuk membangkitkan keinginan kaum kafir untuk menyokong perjuangan Pakatan Rakyat.

Jike inilah motif nye, make PR pasti akan menerima nasib malang juge kerana ianye telah membangkit kan 'kemarahan' orang Islam pule. Orang Islam mane yang boleh terima idea si Nurul Izzah ni? Sekarang Tok nak tanye tokguru2 PAS pule, adakah tuan2 semua bersetuju dengan ape yang telah di nyatakan oleh Naib Presiden PKR ini?

Jika jawapan tokguru2 PAS ni YA! Make semua pencacai2 dan penyokong2 PAS ni Tok akan anggap mereke tu dungu2 belake. Jika jawapan nye TIDAK SETUJU! Ape kah tindakan yang sepatut nye untuk di lakukan? Tok yakin tokguru2 PAS akan terus matikan diri dan enggan membuat ape ulasan.

Tok cume nak ingatkan tokguru2 PAS ni, siapa yang menyebabkan kerajaan PR di Perak yang diterajui oleh PAS? Jawapan nye tidak lain tidak bukan dari dua orang ADUN PKR dan seorang ADUN DAP melompat keluar PR. Nampak nye PAS ni tak habih2 di kentut oleh PKR. Sekarang baru kene kentut, nanti kunun nye dapat memerintah negare pasti PAS kene berak oleh PKR dan DAP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,