Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Oktober 24, 2012

Lakunan DAP menjadi, jadi PAS bertambah terpengaruh ...........


Tok kate pemimpin2 DAP ni memang hebat. Hebat berlakun, berpure2 dan memperdaye kan PAS. Tok juge dah agak pemimpin2 PAS pun dah tahu dan faham tentang perbuatan dajal DAP ni. Pemimpin2 PAS memang bijak2 semua nye - macam DAP juge. Itu lah sebab nye berdua ni boleh dan sesuai bersahabat baik.

Kebijaksanaan ke dua2 pemimpin2 ini telah berjaya memperdaya dan mem bodoh2 kan penyokong2 dan ahli2 PAS. Tok pelek juge mengapa penyokong2 dan ahli2 PAS ni tersangat mudah terpengaruh dengan lakunan tipudaya pemimpin2 DAP dan PAS.

Dalam ke pimpinan DAP ni ade dua kumpulan, satu kumpulan buat probokasi menentang perjuangan negara islam yang di perjuangan kan oleh PAS. Kumpulan ini bertujuan meraih sokongan kaum cina dan kafir2 yang lain. Kumpulan ni di ketuai oleh Karpal Singh.

Pemimpin kumpulan ke dua ni pula berlakun dan berlagak menyokong PAS untuk memperjuangkan Islam. Kumpulan ini di kepalei oleh dua beranak iatu Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng. Mereka berdua sangat bijak mengatur langkah untuk memperdayakan pentokong2 dan ahli2 PAS.

Walau bagaimane bijak dan licik nye mereka ni berlaku, semakin ramai penyokong2 dan ahli2 PAS yang dah sedar dan meluat dengan tengkahlaku buruk pemimpin DAP dan pemimpin2 PAS ni. Sekarang dah semakin ramai ahli2 dan penyokong2 PAS jenis yang bijak dan berakal ni tinggalkan perjuangan sia2 tu.

Tok yakin pade PRU13 akan datang ni ahli2 dan penyokong2 PAS yang bijak ni akan memberikan satu pengajaran yang buruk kepada DAP dan PAS.

2 ulasan:

  1. Bro, pd aku ini masalah MCA secara terang menghina hukum asas dalam Islam dan Najib yg ada di situ senyum macam tak ada perasaan sayang agama. apa kau nak spin lagi.

    BalasPadam
  2. Apasal hang tak p katok dia?...

    BalasPadam

, , , ,