Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Mei 12, 2012

PASti tersungkur....................


Tok tabek same PM kite. Memang hebat ucapan nye. Sape yang makan cili tentu terasa pedas. Tidak di ragui lagi, UMNO tetap unggul. Sokongan rakyat terutame nye melayu terhadap UMNO sedang berada di kemuncak nye. Kejayaan UMNO menerajui pemerintahan negara tidak boleh di pertikaikan oleh sesiapa.

Malang nye Tok cune dapat lihat dan dengan melalui kaca TV saje, sepatutnye Tok berada bersama2 dengan ratusan ribu manusia di stadium Bukit Jalil tu. Walaubagaimane pun menitis juge air mate Tok di sebab kan kegembiraan yang tak terhingga melihat sambutan dan semangat pemimpin2 dan penyokong2 UMNO tu.

Tok tidak ragi2 lagi, PRU13 pasti akan memehak pade kite. Tok yakin sangat UMNO sudah pulih sepenuh nye. Ape yang berlaku pada UMNO dalam PRU 12 yang lepas tidak mungkin berlaku lagi. Kesedaran rakyat dah kembalikan sokongan terhadap UMNO.

Tentang Pakatan Rakyat ni Tok susah sikit nak komen. Tau2 aje le, boleh dikatekan dalam semua sudut keadaan nye sangat kusut. Rakyat sudah bijak untuk menilai yang mane intan dan yang mane kaca. PAS, PKR dan DAP tu mane boleh berkerjasama, dalam kepale hotak mereka tu fikiran nye masing2 berlainan, kucing, anjing dan babi mane boleh berkawan.

2 ulasan:

  1. Pas umpama Kucing sebab selalu alim2 tahi kucing dan pandai berlakon arif tentang agama tetapi selalu dibuli oleh anjing yang diketua oleh Ketua PKR dan selalu buat doggie kat betina ngan jantan..Dap pulak tau ubah seperti babi yang diharam kan kepada umat islam.

    BalasPadam
  2. xsabo rasenye nak mengundi...

    BalasPadam

, , , ,