Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Februari 20, 2011

Tuan Guru Hj Nik Aziz menangis lagi di Merlimau dan Kerdau.

Masa nya sudah tiba, PAS sudah di nyah kan dari ingatan dan fikiran melayu yang sedar dan insaf. Orang melayu mula tersedar dan menolak PAS setelah PAS enggan berkerjasama dengan UMNO demi perpaduan melayu dan khas nya umat Islam.

Kemarahan umat Islam semakin bertambah setelah PAS lebih relah ber sama DAP dan PKR. Umat Islam memang tidak pernah mahu menyokong DAP, kerana DAP itu ialah sebuah parti cina komunis yang sangat tebal anti Islam nya.

Selepas PRU12, PAS semakin angkuh dan bertambah sombong nya kerana mendapat sokongan dari DAP. PAS sedar atau pun tidak sedar bahawa sokongan nya itu tidak ikhlas. Ada juga kemungkinan bahawa PAS juga tidak ikhlas menyokong DAP. Sama2 mahu cari untung - lain2 hal jangan peduli.

Hari ini PAS sudah menerima padah buruk tewas di Manik Urai dalam kubu kuat nya sendiri, sekali lagi tewas di Galas pun dalam kubu kuatnya juga. Dan baru2 ini tersungkur pula di Tenang. Apa lagi bukti yang PAS mahu? PAS sudah di nyah kan oleh kaum melayu/Islam.

Kini PAS masih berdegil dan angkuh dengan sokongan DAP dan PKR, terlalu yakin dengan sokongan DAP. Ini kita akan balas pula dengan 'kemaluan' besar di Merliau dan Kerdau. Yang pasti Tuan Guru kita akan menangis sekali lagi. Ini mungkin tangisan nya yang terakhir...........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,