Facebook Atuk Banjar Masin

Khamis, Februari 10, 2011

PAS bukan parti yang memperjuangkan Islam

Setelah ujud hampir lebih kurang 50 tahun, PAS tidak pernah memberi atau menyumbang sesuatu perkara yang membangunkan atau memajukan masyarakat melayu khasnya yang beragama Islam. Tidak ada apa2 jasa yang pernah PAS sumbangkan terhadap bangsa, agama dan negara. PAS memang tidak pernah berjasa kepada agama dan bangsa nya.

Sebalik nya ke ujudan PAS cuma memecah belahkan kaum melayu dengan cara menghasut, memfitnah dan mengugut orang2 melayu. PAS sanggup mempermainkan Islam untuk mendapat sokongan. Berbagai fatwa songsang telah mereka cipta untuk menakut2 kan kaum Islam. Salah satunya ialah di satu ketika dahulu PAS telah mengafirkan UMNO kerana bersekutu dengan kafir iaitu MCA dan MIC.

Allah maha berkuasa terhadap hamba2 nya, hari ini PAS telah mengafirkan diri nya sendiri kerana bersengkokol dengan DAP yang anti Islam. Jenis manusia apakah pemimpin2 PAS ini? Lidah bercabang.

PAS harus di tolak dan di tinggalkan mati dengan sendirinya, jika ianya masih ujud melayu tidak akan boleh bersatu. Jika melayu terus berpecah belah akhirnya kita akan kehilangan kuasa politik dan seterusnya hilang kuasa memerintah juga.

1 ulasan:

  1. JOM KITA KEMPEN AGAR PAS TAK GUNAKAN PERKATAAN 'ISLAM' DALAM PARTINYA!

    BalasPadam

, , , ,