Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Januari 05, 2009

melayu/Islam harus sedar

melayu/Islam harus sedar mengapa kaum bangsat(DAP) ini sanggup membantu PAS/PKR.

kaum ini ialah kaum yg sama yg pernah menyokong MCA/MIC dlm BN.

semasa dlm BN kaum ini TIDAK mendapat kebabasan berkuasa dgn sesuka hati mereka. UMNO telah berjaya mengawal dan menunduk kan mereka.

mereka tidak puas hatu, maka kaum bangsat ini mencari jalan keluar menyokong DAP pula dan seterusnye memecahkan kaum melayu.

mereka berjaya, dua buah parti melayu telah menyokong mereka. p.pinang dapat mereka tawan dan di kuasai sepenuh nye.

di perak dan selangor, walaupun mereka tidak dapat berkuasa sepenuh nye, mereka berjaya pula mengunakan PAS dan PKR untuk melaksanakan hajat dan tujuan mereka.

p.pinang - melayu kerugian 100%, PKR seperti lembukut ditepi gantang, PAS sudah terkeluar gantang.

perak - PAS bangga kerana dapat jawatan MB - MB yg menurut dan patuh segala perintah DAP - PKR cuma jadi pemerhati bebas - ikut arahan DAP juga.

selangor - PKR megah memerintah, tetapi sebarang cadangan atau keputusan akan di tetapkan oleh DAP juga. - isu babi, arak, judi dll. - PAS dah jadi tunggul mati.

kesimpulan nya - dlm ke tiga2 buah negeri yg diperintah oleh Pakatan Rakyat ini telah dikuasai sepenuh nye oleh DAP. - PAS dan PKR terhutang budi. - harus patuh dan tunduk kepada yg berbudi.

melayu - PAS dan PKR telah berjaya membantu kaum bangsat(DAP) ini berkuasa dan memerintah di tiga buah negeri ini.

melayu - PAS dan PKR ini nampak nya masih tidak berpuas hati - mereka mahu kaum bangsat(DAP) ini berkuasa sepenuh nye di seluruh malaysia. - lepas itu kita akan lihat kaum melayu akan jadi pelarian di tanah air sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,