Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Ogos 25, 2014

Anwar dah mule hilang sokongan.....................

Monday, August 25, 2014

PANAS..!!! Ceramah Burukkan MB Selangor Di Paya Jaras Semalam Juga Gagal.



Dengan barisan penceramah hebat seperti Rafizi Ramli, Saifuddin Nasution, R Sivarasa dan Elizabeth Wong masih gagal untuk mengundang orang ramai untuk hadir mendengar kutukan dan fitnah terhadap Menteri Besar Selangor, TS Abdul Khalid Ibrahim.

Admin mencadangkan agar ceramah-ceramah selepas yang akan diadakan selepas ini perlu diadakan hadiah cabutan bertuah seperti kereta, motorsikal, laptop dan sebagainya untuk menarik orang ramai untuk hadir.

Tok perati semenjak due menjak ni nampak nye Anwar Ibrahim dah semakin dipinggirkan oleh penyokong2 nye. Andaian Tok ni cume berdasarkan kepade sambutan yang diberikan setiap kali Anwar Ibrahim berkempen tentang tajuk yang ade kaitan dengan Menteri Besar Datuk Khalid dan isteri nye yang bakal menjadi Menteri Besar.

Pade pandangan Tok, Anwar Ibrahim terlebih dahulu harus mengkaji same ade rakyat Selangor telah bersetuju dengan perbuatan nye 'melucutkan' jawatan Menteri Besar Datuk Khalid dan seterus nye melantik isteri nye sebagai pengganti.

Tok yakin majoriti rakyat Selangor terutame nye yang menyokong PR tidak setuju dengan perbuatan Anwar Ibrahim ni. Perbuatan nye 'membuang' keluar Datuk Khalid dari PKR juge telah mendatangkan kemarahan dari penyokong2 PKR tu sendiri.

Kini  ahli2 dan penyokong2 nye semakin ramai sudah hilang kepercayaan terhadap pucuk kepimpinan parti itu. Sebenar nye mereke sudah bosan dan meluat terhadap pemimpin2 nye yang jelas tamak dan gile kuase.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,