Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, September 09, 2013

Anwar nak belot.................?


Pade pendapatan Tok, kalau Datuk Seri ni nak 'belot' ianye adelah satu rahmat yang maha besar kepade umat melayu/islam. Sekarang pun usienya dah mencapay hampir 67 tahun dekat2 sebaye dengan umor Tok. Menjelang PRU 14 kalu umor nye masih lagi panjang make genap lah hampir lebih dari 70 tahun.

Di usie lingkungan inilah keadaan kesihatan selalu terganggu, macam Tok juge selalu mengalami gangguan kesehatan. Ape sangat le yang boleh dilakukan ketike berusie lebih 70 tahun? Mungkin juge pengikut2 dan penyokong2 nye pun dah tambah berkurangan ketike itu.

PRU12 dan PRU13 telah membuktikan bahawe Pakatan Rakyat tidak mampu menumbangkan kerajaan Barisan Nasional walaupun dah berusahe se sungguh2 nye sehingge ke tulang hitam. Tok yakin pemimpin2 PR ni dah tahu bahawe menumbangkan BN adelah satu perkare yang mustahil.

Jelas tergambar wajah kekecewean pade due orang pemimpin PR ni selepas PRU13.

Banyak sebab2 mengape PKR ni harus di bersama kerajaan Barsian Nasional, pertamenye disinilah pemimpin2 melayu yang berkaliber boleh mempertahankan keutuhan kedudukan kaum melayu nye. Dengan kekuatan dan keutuhan perpaduan kaum melayu ini juge akan mengurangkan sikap sombong dan kurang ajar bangse kaum pendatang tu.

Dengan kembali nye PKR kepangkuan kerajaan Barisan Nasional, PAS yang sombong dan angkuh tu pasti  akan menerima padah buruk. Ketike inilah PAS akan sedar langit itu tinggi atau rendah. Seterus nye parti haramjadah DAP akan turut same berkubur. Ketike inilah bangse kaum2 pendatang ini tidak akan berani menyalak itu sesuke hati nye.


13 ulasan:

  1. Ina Jande mude said:

    Seb bek tak keney matey tok..keney matey buuuteyyy !

    BalasPadam
  2. Minta dijauhkan Allah PKR dan Anwar kembali bersama Umno.Apakah Tok masih tidak tahu siapa sebenarnya Anwar?.Saya bekas ketua cabang PKR dan penyokong tegar Anwar,dan agak rapat dgn beliau,banyak yg saya tahu mengenai beliau dan putar belitnya.Disamping itu,berkerja dgn syarikat saya sekarang adalah bekas pembantunya semasa di penjara dan juga di rumah beliau selepas beliau keluar dari penjara,segalanya sudah di ceritakan kepada saya ,selain dari apa yg saya sendiri telah tahu.Teruklah tok ni kalau masih bernada begini,tak hairanlah masih ramai yg taksub kepada makhluk seperti Anwar.

    BalasPadam
  3. Padan muka Anwar!! Dia telah rancang bertahun2 lamanya sejak menyertai UMNO lagi untuk merampas kuasa dari Tun dan menjadi pemimpin nombor 1 negara tapi hingga sekarang pun, dia hanya mampu merancang. Dia sepatutnya insaf bahwa manusia merancang tapi ALLAH juga merancang dan ALLAH ada rancangan NYA tersendiri dan tiada kuasa yang boleh ubah taqdir ILLAHI. Sekarang kubur dah kata mari dan rumah dah kata pergi.

    Sekira Tok sayang sangat kat dia, suruhlagh dia insaf dan bertaubat sebelum terlambat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sayang apebende nye kat si Anwar tu? Ape yang Tok kenenkan cume bile die tu tinggalkan PKR make alamat tumpo le parti sundal tu. tu aje.

      Bile PKR tu dah tumpo, PAS pun ikut juge tumpo seme2 ngan si DAP haramjadah tu!

      Padam
    2. Tak baik Tok panggil parti s.... Kita orang Islam mesti jaga akhlak kita. Lebih tepat parti paling MEREPEK, paling MENGARUT, paling MENGAKAL dimuka bumi ini.

      Sayang sekali parti Islam tapi rosak akhlak, rosak adab keislaman, rosak segalanya disebabkan mengikut nafsu dan emosi.

      Padam
  4. Rasenye Elok sangat dia tunaikan janjinye berentiiii politik.tak gitu tok oiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok pun haraf2 begitu, dah tue macam Tok juge dah tak aktif lagi berpolitik, cume ikut2 aje.

      Padam
  5. Dah dia fitnah Najib dgn Atlantuya masih mahu ke Najib maafkannya? Dia masuk Barisan untuk tumbangkan Najib pula. Tak cayalah orang yg ada darah India ni. Ingat, dia berpegang kpd pluralisma, liberalisma dan LGBT.

    Siput

    BalasPadam
  6. Nuar nak masuk umno tu sbb dia tak mau masuk penjara lg tokk. Takkan tok tak npk. Dia peliwat tersohor. Dia dah kalah pru. Apa lg yg dia ada? Dato shafie akan lanyak dia dlm kes rayuan saiful nnt. Kuang2 10 thn duk dlm tokk.

    Bob

    BalasPadam
  7. Teman dah muak cakap fasal Nuar ni. Dia ni sepatutnye tak dapat ruang lagi dalam mane2 akhbar, cetak mahu pun elektronik. Sebut name dia same juge dengan promosikan diri dia yang semakin tak populer tu.Dah bangke lah katekan.

    Pun begitu, harus di ingat kalau Nuar ni dapat menyelinap dalam BN/UMNO bersedia lah semua anggota kabinit UMNO untuk gulung tikar bantal balik kampung.. Tiade tempat anda di sisi pendendam seperti Si Nuar ini.. Silap2 Utusan Malaysia dan TV3 juge turut bungkus.. Ape macam Tok.?Imposible or not?

    By:Cikgu"S"

    BalasPadam
  8. Dalam situasi sekarang, adalah elok jika DSAI meletakkan jawatan dan menghilangkan diri dari senario politik negara. Pada saya beliau lebih banyak membawa keburukan dari kebaikan untuk dikaitkan semula dengan UMNO dan perjuangan orang Melayu. Walaupun berkemungkinan masih ada ahli UMNO yang simpati dengan beliau (bukan menyokong), bilangannya adalah kecil. Kalau benar-benar DSAI adalah pejuang Melayu yang tulen... beliau patut meletakkan jawatan kerana telah menghancurkan harapan dan aspirasi orang Melayu khususnya. Cammon DSAI... prove yourself is anak jantan.

    BalasPadam
  9. Kalau Bukan Islam RASIS, terutamanya puak Kristian Zionis, DAPBANGKAI/PKR nak masuk BN, jgn. percaya; apalagi, hak umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain balik terbela sekrg! Takut nanti mereka membelit dari dlm - lepas itu belot bila dekat pilihanraya akan dtg! Tapi kalau yg. Islam, masuk balik UMNO; syukur ALHAMDULILLAH! Tapi jgn. pula bawa masuk idea liberal-penjahanam-Islam/Melayu pula, cthnya, puak liberal-penyokong-Sisters in Islam, yg. nak menggulingkan DS Shahrizat kita!

    Tengoklah - apa ke BANGSAT ni; mcm mana boleh dpt LESEN, mana JAKIM/JAWI, sedangkan Tanah Melayu ini NEGARA ISLAM!! Sebuah pub terbaru dinamakan "Universiti Minum" - disyaki maknanya UNIV. MINUM ARAK! Patutlah anak muda Islam/Melayu kita makin TERSONGSANG dan nak diBODOHkan - inilah yg. di mahukan PENJAJAH Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR - dan sekutu mereka dari PAP-Barat-Israel! Bila budaya Islam/Melayu dihancurkan, senanglah mereka nak MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan Tanah Melayu ini, lansung dpt. MENJAJAH Islam/umatnya!

    Lihat di http://mob.com.my/happenings/entertainment/september-2013/drink-university-brings-a-new-degree-in-partying?feed=MOBlatest10blogs#.Uiw9P3-Df1U, Drink University brings a new degree to partying, POSTED BY MOBerator 3, 9/8/2013:

    Kuala Lumpur's newest club, Drink University, opened its doors last week to party-goers looking for a degree in fun without having to study at all.

    The club, located on the corner of Jalan Raja Chulan and Jalan Sultan Ismail in Kuala Lumpur, even had the staff members dressed in complete graduation robes to greet guests at the doors…..At the outdoor area, ‘students’ who had graduated had their photo taken as a gift to bring home after a memorable evening.

    Keeping true to its theme, the university is also offering several courses such as the Frat Boy Beer set, Mexican Student Margarita set, Whiskey Faulty, Single Malt Chemistry and the Sorority Sisters Cocktail set for their opening ‘intake’ till Sept 30.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam
  10. Anwar takpayah belot cukup dia bersumpah mengakui kesalahannya .. Tak payah malu .... Seemua orang dah tahu... Bertaubatlah selagi masih bernafas .Sesaat kita ingat Allah nescaya Allah pelihara kita.Amin

    BalasPadam

, , , ,