Facebook pejuang tokgajah46

Sabtu, November 03, 2012

Wajah2 DAP yang membantu PAS menegak kan negara Islam ~~~~~


Tok yakin pemimpin2, ahli2 dan penyokong2 DAP yang kafir tu tidak ikhlas dalam sokongan nye terhadap PAS. Tidak ujud di mane2 pun dalam dunia ni kaum kafir menyokong perjuangan Islam. Malahan kalau ade peluang orang2 kafir ni pasti akan buat hal seperti merusuh memusnahkan harte bende dan membunuh orang2 Islam. Perkare ni sedang berlaku di Myanmar dan yang paling hampir ialah di selatan Thai.

Tok pelek juge tentang pemimpin2 PAS yang terlalu yakin dengan kate2 dan lakunan2 pemimpin2 DAP yang kunun nye menyokong Islam. Ke pura2 an DAP ni akan nampak jelas ape bile pemimpin2 PAS melaungkan tentang perjuangan nye untuk mengujudkan negara Islam. Itu sebab pade mase kini pemimpin2 PAS sangat ber hati2 kalau nak sebut tentang negara Islam nye.

Sekarang ni PAS dah berhenti me nyebut2 tentang perjuangan negara Islam dan hukum2 Islam. Nampak sangat2 pemimpin2 PAS terlalu menjaga hati rakan DAP nye itu. Macam mane PAS mahu jadi peneraju pemerintahan negare jike takut kan DAP. Jike begini lah laku nye, pasti PAS akan terus berade di bawah telunjuk DAP. Memang tidak ade ape2 makna perjuangan Islam yang di perjuangankan oleh PAS se lame ni.

Kepade penyokong2 dan ahli2 PAS Tok nak ingatkan sikit, DAP bukan lah rakan yang sesuai untuk PAS memperjuangkan Islam. Sebenar nye tujuan DAP menyokong PAS tu se mate2 untuk memcah belahkan orang Islam. Ini bermaksud memecah belah kan kuasa politik orang Islam. Sekarang dah jelas pun ter bayang bahawa kuasa politik Islam sudah terhakis.

PAS tidak berani menegur kaum kafir kerane takut akan kehilangan sokongan, UMNO juge takut menegur kafir kerana mahukan sokongan nye, akhir nye ke dua2 pehak yang rugi. Kelak orang2 kafir ni akan buat ape saje ikut se suke hati nye. Sekarang pun orang kafir ni dah anggap mereke tu sebagai kuasa penentu dalam menentukan siapa yang patut memerintah negara.