Facebook pejuang tokgajah46

Jumaat, April 20, 2012

Mampukah parti setan ni menerajui negara kite?

 Tok suke juge ngan Tn Guru Hadi Awang ni sebab dalam pale otak nye ade 'negara perpaduan'

Tok bukan tak suke PAS perintah Malaysia, tapi Tok peratikan PAS ni takde pendirian yang tetap. Sekejap2 negara islam, sekelap2 lagi dah jadi negara berkebajikan pule. Dulu banyak benda2 yang haram bagi PAS tibe2 hari ni dah di halalkan pule. Ini le yang buat Tok penen pale.

Sebeno nye Tok kate kan pemimpin2 PAS ni tak cerdik, adeke sanggup 'berkongsi kuasa' ngan DAP. Deme tu semua nye tau tentang ati busuk pemimpin2  DAP tu.  Sampei ade pemimpin hye yang minta di langkah bangkaei nye dulu kalau PAS nak tubuh kan negara islam.

Ade ke haramjadah macam tu Tn Guru masih lagi pecaya dan mau buat kawan? Takde akei langsong Tn Guru ni. Tapi ia le, dia sendiri pun dah kate dengan setan pun boleh buat kawan kalu si setan tu boleh menolong nye.

Setau Tok yang kurang mendalam tentang pengajian Islam ni, manede setan yang baik, jadi dah tentu pertolongan nye tentang perkare2 yang jahat2 aje. Sekarang Tn Guru pun dah dapat pertolongan dari setan - "Setan DAP". Padan muke kome yang nyokong PAS - dapat kawan ngan setan!

Sekarang kumpulan setan2 ni ada ati pule nak memerintah negara. Sebab dah kawan setan jadi PAS dah buangkan 'negara Islam' nye. Kate nye oleh sebab kita dah kawan setan jadi negara Islan terpaksa kita gugurkan, sebab nye setan tak suke .negara Islam.

Cube kita balek tengok keputusan PRU12 yang lepas - PAS dapat 23 kerusi, PKR 28 kerusi dan parti setan pule yang dapat paling banyak iaitu 31 kerusi. Malang nye PKR pule dah ramei yang cabut lari dah tinggal berape pun Tok dah lupe.

PAS ni kalau kawan ngan hantu setan mane pun dia tak mampu dan tak layak untuk memerintah negara. Sebab nye bukan nye mereka ni tak pandai atau tak bijak memerintah tapi malangnye orang2 melayu/Islam majoriti nya dah benci dan meluat ngan PAS. Sebab nye mudah aje- PAS SETAN