Facebook pejuang tokgajah46

Sabtu, Disember 10, 2011

Nik Aziz kena 'penampar' DAP ....................

Berdesing telinga Nik Aziz apabila terdengan hasrat DAP kemuka kan calun nya dari orang melayu/Islam. Ape salahkah DAP letak kan calun nya yang berbangsa melayu dan beragama Islam? Sebenar nya DAP sudah lama dulu letak kan calun melayu/Islam di kawasa DUN Pasir Berdamar, Teluk Intan, Perak.

Calun tersebut bernama Fazlan b Yahya. Pasir Berdamar kawasa majoriti kaum cina. Lawan nya dari MCA berbangsa cina. Fazlan menang dengan majoriti besar mengalahkan calun MCA. Seharusnya PAS terima baik jika DAP ada calun dari kaum melayu yang beragama islam.

Sekarang kita cuba sedikit renungkan kembali peristiwa malang negeri Perak pada PRU12 yang lepas. Kita terselamat dari bencana pemerintahan DAP kerana kesilapan DAP tidak letak kan calun nya dari orang melayu yang beragama islam.

Jika sekiranya DAP meletak kan seorang nya dari orang melayu yang beragama islam pasti PAS berputih mata untuk mendapat jawatan MB Perak. PRU13 akan datang DAP tidak akan buat kesilapan lagi, DAP akan meletak kan se kurang2 nya dua atau tiga orang calun nya dari kalangan pak lebai atau ustaz.

PAS jangan ber angan2 untuk jawatan MB jika Perak jatuh ketangan PR. Sebaliknya kaum melayu/Islam di negeri Perak harus sedar jahat DAP untuk menguasai negeri Perak. Sebenarnya Pemimpin2 PAS sedar tindak tanduk DAP untuk menjahanam kan melayu/Islam.

Malang nya pemimpin2 PAS ini semua nya busuk hati dan dengki terhadap kejayaan UMNO membela agama, bangsa dan negara. Dengki firasat dan busuk hati PAS harus kita tentang dengan sedaya upaya supaya negara kita terselamat dari pimpinan DAP yang anti melayu/islam.

Jauhi PAS yang bersengkokol dengan DAP. Jika PAS terhapus dengan sendirinya DAP akan jadi lemah dan hilang kuasanya.