Blog Anda Pasti Tersenarai Ke dalam Blog List Tok Gajah

Tok Gajah46 on Facebook

iklan

iklan

iklan

iklan

Khamis, Oktober 23, 2014

Lagi video sex berkaitan orang ternama........ pendakwah bebas terkenal tanah air?

Video seks lelaki mirip penceramah bebas popular pula tersebar


SHAH ALAM: Sebuah video seks yang memaparkan seorang lelaki mirip pendakwah bebas terkenal tanah air ustaz Azhar Idrus kini tersebar luas di internet sejak malam tadi.
Rakaman video berdurasi 0:38 saat itu menampilkan seorang lelaki mirip ustaz Azhar dalam keadaan intim dengan seorang wanita.

Anehnya, lelaki itu seolah-olah menyedari aktivitinya dirakam apabila dia dikesan melirik tepat kepada kamera.

Rata-rata penggiat media sosial, marah dan kecewa dengan tindakan penyebaran gambar dan rakaman berkenaan yang mereka sifatkan sebagai usaha jahat untuk memalukan individu tersebut.

Penceramah bebas ini suatu ketika dahulu mencetus fenomena apabila berjaya menarik ribuan orang untuk mengikuti program ceramah agamanya.

Penyampaiannya yang bersahaja diselit dengan jawapan lucu tetapi tepat, padat dan mengena, mencuit hati penonton yang hadir.

Beliau juga berkemampuan menjawab soalan-soalan bersabit hukum-hakam agama secara spontan.

Sehingga berita ini ditulis ustaz Azhar belum menafikan penglibatannya dalam rakaman video itu.

...mengape PAS minta Nurul Izzah bertaubat.......?

Dari sini punca nya......


Dewan Ulama PAS Seru Nurul Izzah Bertaubat


Jika sebelum ini Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan orang ramai yang menjayakan kempen kontroversi ‘saya mahu sentuh anjing’ yang berlangsung pada 19 Oktober lepas sebagai idea pelik oleh golongan yang tak berotak yang ada cuma ulat dalam kepala, kali ini giliran Dewan Ulama PAS Pusat (DUPP) pula menyuarakan bantahannya.

Dalam kenyataan rasminya, DUPP menyimpulkan penganjuran program seumpama itu sebagai sebahagian dari agenda halus untuk meliberalkan amalan syariat dan pemikiran umat Islam dan lebih menarik lagi turut menyeru kepada pihak yang terlibat termasuk pemimpin politik beragama Islam yang menyokong kempen itu supaya segera bertaubat.

“Dewan Ulamak PAS Pusat menegaskan kempen menyentuh anjing adalah bercanggah dengan Syariat dan Akhlak Islam. Justeru semua pihak yang terlibat sama ada menganjurkannya atau menjadi peserta diseru kembali bertaubat kepada Allah.

Dewan Ulamak PAS Pusat juga menegaskan kepada pemimpin politik Islam yang memuji dan menggalakkan penganjuran program seumpama itu agar bertaubat kepada Allah dan jangan dimulakan suatu ikutan yang tidak baik kepada masyarakat Islam,” demikian penegasan Dewan Ulama PAS Pusat.

Kenyataan rasmi bertarikh 21 Oktober 2014 itu disampaikan oleh Ketua Penerangannya Ustaz Mohd Khairuddin bin Aman Razali at-Takiri dan hari ini sebahagian point utamanya turut disiarkan dalam liputan Utusan Online.

Nurul Izzah - I Want To Touch A Dog

Seruan supaya bertaubat itu walaupun tidak dinyatakan secara spesifik siapa pemimpin politik yang dimaksudkan, mungkin untuk menjaga sensitiviti rakan sepakatan dalam PR atau yang berkaitan barangkali.

Namun bagi kebanyakan khalayak umum yang mengikuti isu ini ramai yang menjangkakan ia berkait rapat dengan sokongan terbuka anak perempuan Ketua Umum PKR terhadap penganjuran program tersebut.

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Bt Anwar Ibrahim dalam laman twitternya dipetik sebagai berkata, “Islam juga adalah tentang kasih sayang. Tahniah (penganjur) Syed Azmi (Alhabshi) dan semua yang hadir”.

Kenyataan itu difahami umum sebagai manifestasi sokongan Nurul Izzah terhadap kempen tersebut. Dan sokongan itu nampak lebih jelas bila dikaitkan pula dengan kenyataan bersifat promosi oleh Nurul Izzah juga melalui satu lagi tulisannya di twitter sehari sebelum kempen berlangsung.

Penganjur program, Syed Azmi turut berkongsi rasa seronok dan bangga dengan sokongan Nurul Izzah dan dari gaya bahasa yang digunakan di laman sosial facebooknya seperti menceritakan Nurul Izzah pada awalnya ingin turut serta memeriahkan program tersebut namun dibatalkan kemudiannya kerana ada urusan lain di Johor.

Selepas kempen ini menjadi kontroversi besar-besaran sehingga mengundang kritikan ramai pihak termasuk diseru bertaubat oleh Dewan Ulama PAS Pusat, belum dapat dipastikan apa respon Naib Presiden PKR itu mengenainya. Persoalannya, sanggupkah Nurul Izzah menyahut seruan?

 - sumber MYKMU

"Ancaman Bunuh" kunun nye............

Sayap KananSayap kanan

TAKTIK LAPUK TAGIH SIMPATI... JANTAN LEMBUT TERGEDIK YANG ANJUR MARI SENTUH ANJING, MENGADU ADA ORANG NAK BUNUH DIA PULAK..

Dengar kata.., penganjur program sentuh anjing di ibukota tu sekarang ni berada didalam ketakutan ekoran dari ancaman bunuh yang di keluarkan dalam laman media sosial terhadap dirinya.. Mengikut berita dari sebuah portal, penganjur tu sekarang ni dah sembunyikan diri dari orang ramai..

Tahu pulak dia takut ye.. Ingatkan penganjur tu jenis melayu yang berani mati sebab dia sanggup anjur program sentuh anjing untuk orang Islam didalam negara yang agama rasminya adalah Islam.

Tapi kann.., rasanya penganjur tu mungkin sengaja nak cari simpati dari rakyat Malaysia khususnya kaum lain.. Mana taknya.., hidup dia mesti penuh kerisauan selepas program sentuh anjing tu menerima kecaman hebat dari orang melayu seluruh negara..

Malah, Mursyidul Am PAS, Nik Aziz sendiri pun kutuk penganjur tu.. Cuma tinggal Anwar je yang tak keluarkan kenyataan apa-apa.. Mungkin Anwar sibuk buat persediaan nak masuk dalam penjara gamaknya kot..

Berbalik pada kisah penganjur tu tadi.., dikhabarkan kini dia sedang mengasingkan diri selepas menerima banyak kecaman dan ugutan didalam laman Facebook. Hidupnya kini dikatakan tidak tenteram dan kucar kacir dek kerana program "mulia" yang dianjurkannya..

Satu nasihat buat penganjur program tu.., jangan lah takut sangat ye.. Buat biasa dah la sebab tak pernah lagi ada rakyat Malaysia yang kena bunuh hanya kerana anjur program hina Islam..

Lain la kalau penganjur tu buat program sedemikian di Pakistan atau negara-negara arab.., itu sudah pasti akan dicari hingga ke lubang cacing dan akan direjam secara berjemaah oleh orang-orang muslim di negara berkenaan..

Di Malaysia ni orang melayu hanya bersemangat hangat-hangat taik ayam je.. Marahnya cuma dua tiga hari.. Tak percaya? Cuba tengok isu Alvin Tan dan juga Namawee.. Elok je hidup kaya raya sampai sekarang.. Jangan kata bunuh.., jentik pun melayu tak berani tauu...kehkehkeh