Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Oktober 22, 2014

Tak juge mau insaf lagi.........

Atuk pun pelek juge dengan perangai pemimpin2 PAS, degil tak bertempat, tak tau malu langsung. Atuk yang bukan penyokong parti islam tu pun ade juge terase malu dengan sikap pemimpin2 PAS ni.

Atuk tau bahawe pemimpin2 PAS tersedar yang mereke tu dah tidak diperlukan lagi oleh parti DAP. Dah pun banyak kali pemimpin2 DAP menyuarakan kebencian mereke terhadap PAS. Tapi malang nye pemimpin2 PAS ni dah sememang nye jenis 'tebal kulit muke' nye.

Sebenar nye pemimpin2 PAS ni tersangat takut kehilangan sokongan dari si cine kafir tu. Make inilah yang menyebabkan PAS tak mau berenjak walalaw seinci pun dari buntut DAP tu.

Akan tetapi kali ni PAS terpakse juge terime hakikat bahawe DAP sudah tidak lagi memberi sokongan kepade parti Islam tu.

Atuk yakin kali ni PAS akan menerime padah buruk pade PRU yang akan datang..........

MUKTAMAD: DAP HENTIKAN KERJASAMA KOMUNIKASI DENGAN PKR DAN PAS

Seolah-olah berasakan merekalah yang kuat berbanding rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat, DAP dengan keputusan muktamadnya telah menghentikan semua komunikasi dengan PAS dan PKR.

Biarpun menghentikan kerjasama komunikasi tetapi mereka tetap dalam Pakatan Rakyat.

Pengerusinya, Chong Chieng Jen, berkata jawatankuasa negeri parti itu mengambil keputusan memisahkan diri daripada kegiatan bersama PAS dan PKR sehinggalah dua parti itu menjelaskan pendirian mereka.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,