Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, Oktober 07, 2014

Name nye pun 'parti pembangkang', dah pasti membangkan setiap perbuatan baik kerajaan......

PAS sokong himpunan bantah naik harga minyak esok

MUHAMMAD FAIZAL | 07 Oktober 2014.


KOTA BHARU: ‎PAS menyokong penuh himpunan aman yang akan diadakan pada 8 Oktober ini di hadapan pintu masuk Parlimen bagi bantahan terhadap kenaikan harga petrol RON95 dan diesel sebanyak 20 sen seliter.

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar ketika dihubungi memberitahu‎ PAS juga bersedia menerima dan membantu menyerahkan memorandum kepada kerajaan.

Atuk tak heran kalau PAS kate die nak ikut perhimpunan membantah kerajaan mengurangkan subsisi minyak petrol dan diesel sebanyak 20 sen seliter. Kite semue dah tahu pun bahawe PAS ni berade di pehak pembangkang. Jadi kerje nye tu memang suke membangkang aje.

Tapi Atuk yakin bahawe semue rakyat Malaysia ni sudah bijak menilai tentang langkah2 kerajaan mengurangkan subsidi petrol dan diesel ni, itu lah sebab nye rakyat telah bersetuju menerime nye dengan senang hati.

Atuk yakin rakyat tidak akan menyokong niat jahat pembangkang yang ingin mengadakan perhimpunan tu. Baru2 ni pun PAS dah pun mengadekan satu perhimpunan di Ipoh selepas solat Jumaat, ianye langsung tiade mendapat sambutan......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,