Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, April 25, 2014

PAS diberi kata dua oleh DAP


Pade pandangan Tok, PAS ni memang nye biyul....... apekan tidak, dah ber kali2 si kafir DAP tu menolak hudud yang selame ni menjadi teras perjuangan PAS. Tok pun pelek juge mengape PAS ni tak mau faham2 bahawe kafir DAP tu menolak hudud. Dulu2 si Karpal tu yang bersuare lantang menentang hukum hudud yang di perjuangkan oleh PAS.

Kini penentangan tentang hudud tu di suarekan pule oleh Lim Kit Siang. Cara penyampaian yang di buat oleh LKS ni nampak nye lebih bersopan tapi maksud nye same aje - iaitu DAP tidak setuju dengan hudud yang di perjuangkan oleh PAS selame ni.

Kalu nak kate PAS ni muke tembuk pun boleh juge, mereke tu tak tau malu langsung, bak pepatah melayu - "Hidung tak mancung pipi ter sorong2".

Agak nye bile le PAS ni akan sedo diri, hidup menumpang dalam Pakatan Rakyat ibarat 'lemukut ditepi gantang' aje. Lehat aje di Selangor, PAS memang nampak langsung tidak punye ape2 suare atau kuase. Paling malang apebile LKS kate Pakatan Rakyat Selangor akan tumbang dan PAS akan hilang banyak kerusi jike PAS berdegil dengan hudud nye.

Akhir kate Tok nasihatkan kaum melayu/Islam yang masih sayangkan agama, bangse dan negare supaye menolak PAS, PKR dan DAP. Kerane mereke ini lah yang akan menjahanamkan agama Islam, bangse Melayu dan negara Malaysia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,