Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Ogos 26, 2013

Memang haramjadah ...........


Sunday, August 25, 2013


NAMEWEE BUAT HAL LAGI ! MELAYU KENA KENCING !


Anda baca artike di bawah :

Beberapa hari lalu Siti menerima beberapa e-mel daripada pembaca yang mendakwa budak Cina, Namawee buat hal lagi. 

 

Mereka mendakwa Namawee sengaja mencetuskan kemarahan orang Melayu apabila menyelitkan adegan orang Cina (lakonan Namawee) kencing tepi jalan dan terkena sepasang orang Melayu yang menunggang motosikal.

Semasa adegan ini, menurut pembaca yang menghantar e-mel kepada Siti, seluruh panggung bergegar dengan gelak ketawa. Katanya, memanglah adegan lawak tapi pedihnya sampai ulu hati. Apa lagi majoriti penonton itu bukan Melayu.
Ada orang mempersoalkan kenapa Lembaga Penapis Filem (LPF) tidak memotong adegan itu? Kata mereka adegan itu dianggap menghina orang Melayu dan boleh mencetuskan sentimen perkauman.

 Semenja dari awal2 lagi Tok dah katekan bahawe mereke ni memang nye keturunan bangse haramjadah! Hanye orang melayu dari PAS dan PKR saje yang terlalu degil dan bebal untuk menerime hakikat kebenaran ini. Tok peratikan bahawe sudah berulang-kali si haramjadah ni dengan berani dan lantang menghine orang melayu. Kalau tak silap Tok di suatu mase dulu die ni juge pernah menghine lagu Negaraku.

Tok tersangat hairan mengape pemimpin UMNO yang kite percayai dan haraf2 kan ni masih bersikap penyecut dan terlalu bertolak ansur terhadap bangse haramjadah ni. Kini mereke sudah menganggap bangse melayu sebagai bangse yang pengcut, dungu dan terlalu lemah dalam segale hal.

Kaum melayu yang nampak nyate dungu dan berfikiran tahap lembu yang berade dalam PAS dan PKR sedikit sebanyak telah menyumbang kepade perangai buruk dan keji kaum haramjadah ni. Selagi masih ramai orang melayu yang menyokong nye make semakin bertambah lah keberanian mereke berlaku kurang ajar terhadap melayu.

Tok sekali lagi ingatkan kaum bangse Tok supaye menerukan sokongan terhadap UMNO, hanye pade UMNO sahaje lah kite boleh bergantung haraf untuk membele dan menjage nasib kaum bangse melayu. Andai nye UMNO tewas, bangse haramjadah ni pasti akan berbuat sesuke hati nye untuk menekan, menghine dan memusnahkan bangse melayu.

Kalau filem The New Village telah di haramkan, mengape pule filem melayu kene kencing ini juge di haramkan dengan sertemerte.

14 ulasan:

  1. Muka dan perngai si KAPIR CINA pee wee HARAM JADAH ni, HODOHNYA mcm BANGKAI penuh ulat - saya syak dia ni banyak lahap BABI punya KANGKANG dan mabuk minum KENCING BABI!

    BalasPadam
  2. UMNO parti bodoh pemimpinya terpernah menyesal atas kesilapan yg dibuat ...Pergi mampus dgn pemimpin UMNO langsung x ubah sikap sentimen

    BalasPadam
  3. Anak emas nazri aziz dah krncing kat muka nedim.. Haaa... Haaa... Padan muka ko melayu bangsat...

    BalasPadam
  4. memang betul la cinabeng kuat kencing. yg bodohnya ialah beberapa melayu lahanat yg sanggup teguk kencing cinabeng tu.... apa yg cinabeng namawee tunjuk tu adalah realiti sebenar cinabeng memang haram jadah kuat kencing.....

    BalasPadam
  5. Memang sial celaka habis Si Namewee ini. Tapi jangan lupa termasuk yang bodoh ialah orang Melayu yang sanggup berlakon dalam filem-filem keluarannya dan juga yang pergi tengok filem-filemnya di pawagam sehingga menjadikan dia seorang jutawan di negara ini.

    BalasPadam
  6. Hey anon 7:43pg, lu maki UMNO sebab lu benci sgt. Islam/Melayu aaahh?! Memang lu ini BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi lubang DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

    BalasPadam
  7. Saya syaki si KERBAU KURAP pee wee ini dari GENG KONGSI GELAP - tengoklah perangainya yg sungguh GANAS dan LUCAH! Dia juga MENGHINA Islam/umatnya, dgn lucah dan ganas, kerana wanita Melayu itu juga bertudung.

    Jadi NGO-NGO Islam/Melayu kena buat repot polis tentang kemungkinan penglibatan si KETBAU KURAP pee wee ini dgn. GENG KONGSI GELAP CINA yg. MENGANCAM keselamatan umat Islam/Melayu, dan MENGHINA Islam/umatnya!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam
  8. Org Melayu pun, tak paham2 lagi...apa lagi selesaikan la sj mangkuk hayung ni. Nak tunggu dia kencing kat mulut ke. Mana2 gangter2 Melayu dan otai kasi langsi sama babi namweee lama sgt dah dia buat mcm kat orang Melayu...kalau aku gengster tak sempat makan nasi tengahari budak ni...

    BalasPadam
  9. org melayu ni stakat ckp dgn komen kat blog blhlah.....tapi dlm hati semua pengecut....hehehehehhehe.....kalau x caya tanyalah diri masing2....x da sorang pun yg nak ambik action.....spai kiamat pun org melayu akan mcm ni jaguh tin kosong....dpd dulu sampai sekarang...hahahahahhaha

    BalasPadam
  10. Kalau berani cari namawee ni sampai dapat dan ajar sampai lumat.

    Maki hamun saja tak cukup bro...elok ganyang jer.

    BalasPadam
  11. Aku Melayu Islam AKAN BUAT DIA MERANA MACAM P.BALA....

    x boleh cara kasar aku buat cara halus.

    Nanti kau bangsat cinabeng..... jangan main2 sama Melayu....

    BalasPadam
  12. Kerosakan pemikiran yang dibawa oleh kepimpinan Pakatan Rumah urut terhadap penyokong2 ekperimental diorang ni memang teruk sebagaimana yang boleh dilihat di kalangan beberapa pengomen yang tak sedar mereka dipergunakan dalam blog ini. Saya sarankan kepada penyokong2 Pakatan Runtuh silalah putuskan tali halimunan yang sedang diikat pada tengkuk korang supaya hidup korang menjadi lebih baik dan selamat sejahtera hendaknya. Sekian terima kasih.

    BalasPadam
  13. melayu dlm dap lagi ler bingai..bodoh

    BalasPadam

, , , ,