Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, April 13, 2013

Mustapha Ali harus bersihkan kedudukan nye dengan mengadakan sidang akhbar, bukan nye peguam.........

Tok yakin Cikgu Pa akan membuat satu sidang akhbar untuk membersihkan nama nye dan juge image PAS itu sendiri. Cikgu Pa harus berani menampilkan kepade umum tentang 'isteri' nye yang dilibat kan bersame. Jike ianye terus di sembunyikan dari pengetahun umum ianye telah mendatangkan fitnah yang berpanjangan.

Jika Cikgu Pa dah ngaku bahawe yang terlibat tu ialah isteri nye, make ianye harus di bukti kan dengan dokumen2 yang berkaitan. Kenape mesti takut, Tok pun beristeri due, ke due2 nye telah pun di umumkan kepade masyarakat. Tambahan pule Cikgu Pa ni seorang public figure yang di ketahui oleh semue lapisan masyarakat, make ianye tidak harus di sembunyikan.

Tok percaye, perkare ni akan selesai dan nama baik Cikgu Pa pasti akan kembali pulih dan bersih.

2 ulasan:

  1. hebat hebat....nabi kawin lebih dari 1 tak pernah rashia. tapi nak ikut sunah nabi. kami kaum wanita sangat terasa terhina perangai pemimpin pas. selamat tinggal pas. 2008 undi untuk Pas sebab BN sombong. 2013 undi undi untuk BN sebab pas lebih hina dari haiwan.

    BalasPadam
  2. Kau nak undi untuk siapa sekalipun kau undilah

    Undi tu rahsia.

    ada aku kesah?

    Tok gajah ni kompem undi BN sebab setia kepada yang memerintah negara, tak kiralah kalau negara ni akan bangkrap sebab Akujanji yang mengarut

    wakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakkakak

    BalasPadam

, , , ,