Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Mac 09, 2011

Buku Jingga Vs Buku Merah

Buku Jingga Pakatan Rakyat sudah pasti datang nya dari hasil buah fikiran DAP yang pro komunis. Sebenarnya Buku Jingga Pakatan Rakyat ini telah menciplak idea Chairman Parti Komunis Mao Tse Tung. Jika Mao Tse Tung terbitkan Buku Merah, DAP pula terbitkan Buku Jingga - sama idea.

Apa macam pula dengan PAS dan PKR ni? Sudah setuju bulat2 dengan perancangan DAP. Sekarang PAS sudah jadikan kitab nombor dua nya. Mesti rujuk dan ikut peraturan dan kehendak2 Buku Jingga yang di idea kan oleh DAP.

Buku Merah Mao Tse Tung ini sangat berkesan mempengaruhi rakyat nya  semasa pemerintahan nya pada satu ketika dulu. Hari ini rakyat negeri Cina sudah buang dan tidak pakai lagi Buku Merah ini. Sebalik nya DAP pula mahu cuba guna pakai idea Mao Tse Tung yang sudah lapuk itu.

Buku Merah di negeri Cina, di Malaysia Buku Jingga. Buku Jingga cuma khayalan dari Pakatan Rakyat yang mahu mengaburi pemikiran rakyat yang lemah minda nya sahaja.  Bagi rakyat yang berfikiran matang dan waras ianya di anggap sebagai 'buku mahu tipu rakyat'.

Malang sungguh nasib PAS, sudah jatuh di timpa tangga, batang hidung pula terjerumus ke tahi ayam. Sudah tinggal kan perjuangan negara Islam kini berselindung di bawah bayang2 komunis DAP pula. Kesedaran rakyat terhadap kebodohan PAS semakin bertambah. PAS berkubur sebelum PRU13 menjelang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,