Facebook pejuang tokgajah46

Khamis, Oktober 23, 2014

"Ancaman Bunuh" kunun nye............

Sayap KananSayap kanan

TAKTIK LAPUK TAGIH SIMPATI... JANTAN LEMBUT TERGEDIK YANG ANJUR MARI SENTUH ANJING, MENGADU ADA ORANG NAK BUNUH DIA PULAK..

Dengar kata.., penganjur program sentuh anjing di ibukota tu sekarang ni berada didalam ketakutan ekoran dari ancaman bunuh yang di keluarkan dalam laman media sosial terhadap dirinya.. Mengikut berita dari sebuah portal, penganjur tu sekarang ni dah sembunyikan diri dari orang ramai..

Tahu pulak dia takut ye.. Ingatkan penganjur tu jenis melayu yang berani mati sebab dia sanggup anjur program sentuh anjing untuk orang Islam didalam negara yang agama rasminya adalah Islam.

Tapi kann.., rasanya penganjur tu mungkin sengaja nak cari simpati dari rakyat Malaysia khususnya kaum lain.. Mana taknya.., hidup dia mesti penuh kerisauan selepas program sentuh anjing tu menerima kecaman hebat dari orang melayu seluruh negara..

Malah, Mursyidul Am PAS, Nik Aziz sendiri pun kutuk penganjur tu.. Cuma tinggal Anwar je yang tak keluarkan kenyataan apa-apa.. Mungkin Anwar sibuk buat persediaan nak masuk dalam penjara gamaknya kot..

Berbalik pada kisah penganjur tu tadi.., dikhabarkan kini dia sedang mengasingkan diri selepas menerima banyak kecaman dan ugutan didalam laman Facebook. Hidupnya kini dikatakan tidak tenteram dan kucar kacir dek kerana program "mulia" yang dianjurkannya..

Satu nasihat buat penganjur program tu.., jangan lah takut sangat ye.. Buat biasa dah la sebab tak pernah lagi ada rakyat Malaysia yang kena bunuh hanya kerana anjur program hina Islam..

Lain la kalau penganjur tu buat program sedemikian di Pakistan atau negara-negara arab.., itu sudah pasti akan dicari hingga ke lubang cacing dan akan direjam secara berjemaah oleh orang-orang muslim di negara berkenaan..

Di Malaysia ni orang melayu hanya bersemangat hangat-hangat taik ayam je.. Marahnya cuma dua tiga hari.. Tak percaya? Cuba tengok isu Alvin Tan dan juga Namawee.. Elok je hidup kaya raya sampai sekarang.. Jangan kata bunuh.., jentik pun melayu tak berani tauu...kehkehkeh