Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, September 28, 2014

Melayu masih perlukan Akta Hasutan

Permatang Pauh malam ini memalukan Anwar !!

Ceramah Pelancaran Mahsuh Akta Hasutan di Tapak Pesta Seberang Jaya pastinya memalukan KETUM yang juga Ahli Parlimen Pmtg Pauh .

Apa tidaknya pelancaran sesuatu gerakan besar seperti Mahsuh Akta Hasutan sepatutnya dihadiri ribuan penyokong mereka dan lokasinya pulak kubu kuat PKR sendiri iaitu Permatang Pauh .

Di manakah silapnya ia tidak mendapat sambutan penyokong dan rakyat khusunya Permatang Pauh walaupun menampilkan ramai pemimpin terkenal dalam Pakatan seperti Mat Sabu , Tian Chua , Dr Afif Bahardin , Rayer serta Adam Adli .

Dianggarkan 300 orang sahaja menurut maklumat rakan GPB yang hadir di ceramah berkenaan dan ia memberi tamparan hebat kepada Anwar dan PKR .


Atuk yakin rancangan jahat Pakatan Rakyat untuk menghapuskan Akta Hasutan pasti akan gagal. Rakyat Malaysia terutame nye kaum melayu/Islam tahu dan sedar bahawe Akta Hasutan ini sangat perlu untuk mengekalkan kesejahteraan dan keamanan negare yang penduduk nye berbilang kaum.

Negare pasti akan jadi huru-hare dan kacai-bilau jike akta ini di mansuhkan. Akta ini sangat diperlukan untuk mengawal dan mengekang individu2 yang berniat jahat untuk menjatuhkan kerajaan yang memerintah negare. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,