Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Jun 22, 2013

Yang terkecewe pasti akan bertambah terkecewe nye.............................

Tok yakin kali ni perhimpunan yang di tajekan oleh pehak2 yang terkecewe ni pasti tidak akan mendapat sambutan seperti yang mereke harafkan. Sebenarnye rakyat sudah jemu dan bosan dengan bebagai2 demo dan perhimpinan2 yang telah di anjurkan oleh pemimpin2 parti pembangkang ni.

Sejak dari tahun 2008 selepas PRU12 berpuluh2 perhimpunan seperti 'perhimpunan hijau', 'kuning', 'merah' dan 'bersih 0.1', bersih 0.2, dan berbagai2 bersih dan warne telah mereke buat. Tapi malang nye ianye sedikit pun tidak mendatang kan kesan negatif terhadap kerajaan yang memerintah.

Pade anggapan Tok segale perhimpunan yang mereke laku kan ni sedikit pun tidak mendatang kan faedah kepade mane2 pehak, sebalik nye hanye membuang mase, tenage dan wang ringgit sahaje. Ianye boleh lah di sifatkan 'membazir' sahaje.

Terkini mereke sedang mengadekan satu lagi perhimpunan yang di sebut 'blackout 505'. Seperti biase, perhimpunan ni kunun nye untuk menyarekan rase tidak puas hati tentang kerajaan yang memerintah. Kali ni tumpuan kusus nye ialah berkenaan PRU13 yang kunun nye tidak telus dan berlaku penyelewengan.

Sebenar nye rakyat sudah bijak menilai tentang ape yang berlaku semase PRU13, rakyat pasti akan menolah segale fitnah2 yang dibuat oleh kumpulan pembangkang ni. Tok yakin perhimpunan 'blackout 505' ini pasti tidak akan mendapat sambutan. 

10 ulasan:

  1. BANYAK DAH SEDAR KENA TIPU N TEMBERANG.
    YANG TINGGAL HARDCORE PELIWAT NEGARA SAHAJA.
    GOBLOG OOIIII GOBLOG..............KATA JAWA. !

    BalasPadam
  2. Ha ha betul tu...Hardcore PELIWAT...

    BalasPadam
  3. YANG TINGGAL HANYA YANG BANGANG-BANGANG SAHAJA.

    BalasPadam
  4. SANGGUP BERPANAS TERIK UNTUK MANUSIA PELIWAT TEGAR YANG DILAKNAT OLEH ALLAH S.W.T. KERJA SIA2. Mungkin juga untuk dapat publiciti. Tengok muka kat TV kat internet.

    BalasPadam
  5. Hairan sangat masih ada lagi beberapa kerat penyokong2 Peliwat Tegar yang tak mahu muhasabah diri.....nak jadi apalah mereka ini???....siap bawa anak2 untuk menjadi orang BODOH macam mereka!!!!!

    BalasPadam
  6. apa nk dikata lg...mereka adalah pengikut setia pengamal seks luar tabiee!

    BalasPadam
  7. Agak-agaknya apalah hikmah Allah jadikan si durjana anuwar dimuka bumi ini?

    BalasPadam
  8. Hikmahnya adalah untuk kita lihat siapa sebenarnya kawan dan siapa lawan kita.

    BalasPadam
  9. sudah kena tipu berkali kali bukan sekali tapi beratus kali dari 2008 sampai 2013 yg kena tipu tu semua tak pakai otak tapi pakai lutut sebab itu lah senang ditipu olih bapak penipu sedunia kau org buat demo bagai nak gila tapi 24/06/2013 bapak penipu tu pula nak angkat sumpah diparlimen pula jadi ketua pembakang diparlimen lagi kau dapat apa dapat sakit dapat letih dapat macam macam lagi lah hei hei dia tu ada duit saman bolih bayar kau nak bayar dengan apa tonggeng jubur lah.

    BalasPadam
  10. sikit lagi demo WARNA-WARNI plak mereka buat... baru meriah

    BalasPadam

, , , ,