Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Jun 23, 2013

Bertambah jelas terpancar cahaye kekecewean di wajah2 pemimpin Pakatan Rakyat............

 Sungguh jelas terpancar cahaye kekecewaan di raut wajah Mat Sabu dan Anwar Ibrahim

Banyak kali Tok dah kate, sekarang ni rakyat jelate dah kijak2 belake. Sebeno nye kite ni semue nye dah hidup senang lenang belake, buat ape tak pase2 nak cari susah. Sekarang ni bab perhimpunan2 dan berdemo2 ni dah tak laku lagi. Seperti yang Tok dah kake, bersyukurlah pade yang dah ade.

Yang di ateh tu tadi cume kate2 mukadimah nye aje, sekarang Tok nak beri sedikit ulasan tentang perhimpunan 'blackout 505' yang pasti nye telah gagal 100%. Pade anggaran kire an mate rambang Tok, kehadiran nye cume lebih kurang 20,000 aje.

Bilangan kehadiran yang sangat ciput ini lah yang tersangat mengecewe kan pemimpin2 PKR. Mereke berdegil mahu buat perhimpunan di Padang Merbuk kerane mengagak kan kehadiran penyokong2 nye pasti akan melebihi berjute orang. Malang nye hanye lebih kurang 20,000 orang sahaje yang hadir.

Seterus nye pemimpin2 PKR ni mengharafkan perhimpunan ni berterusan sehingge segale tuntutan nye di makbulkan, malang nye apebile habis aje ucapan Anwar Ibrahim, semue penyokong2 bersurai dan cabut lari balik kerumah masing2, yang tinggal hanye beberape orang dungu yang sanggup berkemah di tengeh padang tu.

Tok yakin kalu si Anwar Ibrahim ni masih lagi berhati perut, cukup lah setakat ni aje berdemo dan berhimpun untuk menyesahkan pelbagai pehak aje. Adelah lebih baik mase, tenage dan wang ringgit yang di belanjaekan bagi tujuan perhimpunan dan demo tu di gunekan untuk kebajiakan rakyat aje.

6 ulasan:

  1. Nampaknya kerjaya politik anda berdua semakin hampir untuk ditalkinkan. Anwar dan Mat Sabu bertaubatlah anda berdua sebelum terlambat.

    BalasPadam
  2. heran sungguh dua manusia ni boleh lak duduk bersama.. yg sorang tu pernah gelar manusian di sebelahnya Al-Juburi.. Melayu mudah lupa!! ke ke ke!!

    BalasPadam
  3. Bila manusia berjiwa babi

    BalasPadam
  4. dua ekor pemimpin nie langsung takde seri keimanan muka serabut la wehhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. Dua dua berasal dari Melayu Peneng.Dua dua minat sama Tapi berlain sedikit kerna mat sabu hanya minat puki bini orang.Dua selupa tapi tak serlupa ma.Yang serupa Penjahanam Ugama dan Bangsa.

    BalasPadam
  6. dua eko ni macam muka burit je...yg 1 kote bengkok...dan yg 1 lg kote kemetot..tp nafsu kedua2 ni memg kuat...pasukan unit amal PAS minat sgt dgn idola ni

    BalasPadam

, , , ,