Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Januari 20, 2013

Kini di Indonesia tidak mustahil ianye akan berlaku di Malaysia ...................

Perkara ini sedang berlaku di Indonesia. Sekarang kite sedang berhadapan dengan pejuang2 agama kristian yang ber sungguh2 mahu kan kalimah Allah di gune pakai ke dalam bible versi bahasa melayu. Selepas mereka berjaya, mereke akan mengujudkan bible dalam bahasa arab pule seperti yang sedang berlaku di Indonesia.

Tok rase jike Pakatan Rakyat berkuase, pasti misi mereke akan tercapai, kerane tiade siapa yang berani menghalang nye. PAS dan PKR terpaksa akur dengan kehendak2 DAP demi kepentingan kuasa politik nye.

VDO klip ni mempersembahkan tilawah bible dalam bahasa arab di Indonesia............
video ini hanyalah sebahagian kecil dari potongan video sebenar yg menunjukkan bagaimana pelajar2 S2 di sekolah tinggi teologi itu membuat kajian tentang agama Islam bagi tujuan menyesatkan umat Islam. Video ini sungguh panjang (2 VCD) dan membongkar semua aktiviti2 umat Kristiani terhadap umat Islam. Agama Kristen memang berasal dari Timur Tengah tetapi di sekitar Jerusalem yg berbahasa Hebrew dan Aramaic bukannya bahasa Arab, jestru mengapa belajar Arab? Tentu mahu menggangu iman umat Islam.

3 ulasan:

  1. Jika org2 PAS masih x sedar2 lagi...aku x tahu lah. Butakah mata anda dgn perangai DAP skrg ni?

    BalasPadam
  2. Sedarlah wahai saudara di malaysi.

    BalasPadam
  3. SEBARKAN KEPADA PENYOKONG2 PAS DAN PKR..

    BalasPadam

, , , ,