Facebook pejuang tokgajah46

Ahad, Disember 23, 2012

Siapa sebenar musuh melayu di Perak............


Moh kite same2 tengok balik keputusan PRU DUN negeri Perak yang lepas pade tahun 2008 tu. Sekali pandang aje kite dah tahu bahawa kaum melayu/islam masih teguh menyokong UMNO. Yang nampak jelas di sini ialah tentang sokongan kaum cine terhadap DAP.

Boleh lah di katekan bahawe hampir semue kaum cine telah berpaling tadah dan menyokong DAP. PAS dan PKR juge telah mendapat sedikit ganjaran dari episod cine yang berpaling tadah tu. Kejayaan kaum cine yang berpaling tadah tu berjaya kerane telah mendapat bantuan dari PAS dan PKR.

Motif pertame nye kite harus mengkaji mengape kaum cine ni berpaling tadah, dan mengape segelintir kaum melayu/islam pule turut bersame kaum cine yang berpaling tadah tu? Bagi kaum cine tu, mereke memang nye ade sebab.

Kaum cine ni memang nye tak merengak (tak boleh angkat muke) di bawah kuase pemerintahan BN/UMNO. MCA, MIC, Gerakan dan mane2 parti di dalam komponen BN memang berade di bawah kawalan UMNO. Ini bermakna bahawa UMNO memang berkuasa sepenuh bye dalam semua hal pemerintahan dalam negeri atau pun negara.

Ini lah yang buat kaum cine dan india dalam MCA dan MIC memberontak dan berpaling tadah menyokong DAP, PKR atau pun PAS. Sebenar nye mereke mahukan lebih berkuase dan bersuare dalam politik tanah air kite. Mereke sudah pun berjaye menguasai ekonomi negare dan sekarang mereke mahu menguasai politik negara kite pule.

Orang melayu/islam yang tersangat dungu sahaje yang susah memahami niat dan cite2 buruk dari kaum kafir ni. Persoalan nye, haruskah kite menyokong kaum kafir ni menguasai politik dan pemerintahan di tanah air kite ni?

Perkare buruk ni telah berlaku pade PRU12 yang lepas. Di negeri Perak, dalam DUN Pakatan Rakyat, cume ade 4 orang termasuk MB orang melayu/islam, yang lain2 tu berjumlah 25 orang tu semue nye kafir2 belake. Ini bermakna negeri Perak sudah di kuasai oleh kaum kafir.

Tok sangat yakin bahawe kaum melayu/islam masih kuat berdiri di belakang UMNO pade PRU13 akan datang ni. Tugas utame bagi kaum melayu/islam adelah mempertahan kan negeri Perak dari di kuasai oleh kaum kafir. Kite mesti mengekalkan kuase pemerintahan melayu/islam di negeri Perak pada PRU 13 akan datang ni.